جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
گفتگوی AFC با مهاجم ایران؛

طارمی: چین با لیپی تیم دیگری شده

دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 508869
مهاجم تیم ملی کشورمان در خصوص دیدار با چین اظهار داشت که با آمدن مربی جدید چین، کل سیستم این تیم تغییر کرده و حالا خیلی خوب بازی می کند.
طارمی: چین با لیپی تیم دیگری شده
به گزارش جهان نيوز؛ مهدی طارمی در گفت و گویی با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، در خصوص مصاف ایران و چین در ورزشگاه آزادی گفت:
    چین در چند بازی اول رقابت های مقدماتی جام جهانی مربی دیگری (گائو هونگ بو) داشت. اما اکنون مربی بزرگی سکان هدایت این تیم را به عهده دارد. هیچ تردیدی نیست که کل سیستم تیم تغییر یافته و اکنون خیلی خوب بازی می کند.
وی در ادامه افزود:
    بازی بسیار دشواری خواهیم داشت چرا که تیم چین شانس خوبی دارد و ما اگر بخواهیم موفق شویم باید به خوبی تمرکز کنیم. با آماده سازی که داشته ایم، می توانیم بازی خود را به حریف دیکته کنیم، عملکرد خوبی داشته باشیم و سه امتیاز را بگیریم.
مهاجم پرسپولیس و آقای گل فصل گذشته لیگ برتر درباره دعوت از خود به تیم ملی گفت:
    دو سال پیش تحت فشار زیادی قرار داشتم اما اکنون خیلی راحت ترم و از نظر جسمی و روحی عملکرد خوبی دارم. در تیم ملی با مربی بسیار خوبی (کارلوس کی روش) کار کرده ام که تاثیر زیادی بر من داشته است و فکر می کنم به موفقیت من در باشگاه هم کمک کرده است.
در حال حاضر استعدادهای جوان بسیاری در تیم ملی ایران حضور دارند. سردار آزمون ۲۲ ساله و علیرضا جهانبخش ۲۳ ساله در خط حمله بازی می کنند.حتی مهاجمان بزرگتر از آنها مانند ساسان انصاری ۲۵ ساله، کریم انصاری فرد ۲۶ ساله و رضا قوچان نژاد ۲۹ ساله هم زیر ۳۰ سال سن دارند. طارمی در این خصوص توضیح داد:
    ما در گذشته تیم های بزرگی داشته ایم، اما تفاوت اصلی این تیم با نسل قبلی این است که ما بازیکنان جوانتر بسیاری با قابلیت های بالا داریم. چنین چیزی در تیم های قبلی ایران متداول نبود و همین به کسب موفقیت های بیشتر تیم در آینده کمک می کند.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین در خصوص دیدار تیم های ایران و چین نوشت:
    تیم ملی ایران در مسیر صعود به جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ تاکنون طعم شکست را نچشیده است. تیم ایران روز پنجشنبه گذشته با تک گل طارمی در دوحه قطر را شکست داد و جایگاه خود را در صدر گروه اول با اختلاف چهار امتیاز تحکیم بخشید.ملی پوشان فوتبال ایران روز سه شنبه در هفته هفتم رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه آزادی میزبان چین هستند اما چین هم در ششمین هفته از رقابت های مقدماتی جام جهانی تیم قدرتمند کره جنوبی را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. چین هم از زمان حضور مربی ایتالیایی بر روی نیمکت خود در ماه اکتبر، در این رقابت ها شکست را تجربه نکرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *