چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

مصدومیت بیش از ۱۷ هزار نفر با حوادث ترافیکی

يکشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 508820
سرپرست اورژانس کشور با اشاره به انجام بیش از ۱۹ هزار مأموریت ترافیکی از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی گفت: در این مدت بیش از ۱۷ هزار نفر به دلیل حوادث ترافیکی در سراسر کشور مصدوم شده‌اند.
مصدومیت بیش از ۱۷ هزار نفر با حوادث ترافیکی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس پیرحسین کولیوند اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی که از 25 اسفندماه آغاز شده است، حدود 19 هزار مأموریت ترافیکی توسط نیروهای اورژانس صورت گرفته است.
وی افزود: بیش از 16 هزار 168 نفر در حوادث ترافیکی مصدوم شده که توسط اورژانس به بیمارستان انتقاد یافته و هزار 924 نفر در محل درمان شده‌اند.
کولیوند ادامه داد: در این مدت بیش از 66 هزار مأموریت غیرترافیکی صورت گرفت که در آن 28 هزار مصدوم به بیمارستان منتقل بیش از 13 هزار مصدوم و بیمار در محل درمان سرپایی شدند.
سرپرست اورژانس کشور خاطرنشان کرد: 8 هزار و 132 نفر از بیماران حوادث غیرترافیکی دارای مشکل تنفسی، بیش از 9 هزار نفر دارای مشکل قلبی و حدود 3 هزار نفر مسمومیت گوارشی داشته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *