جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

۱۵ استان کشور متأثر از سیل و آب‌گرفتگی

يکشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 508819
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در ۱۵ استان کشور گفت: ۲۲ محور مواصلاتی نیز درگیر برف و کولاک نوروزی شده‌اند.
۱۵ استان کشور متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس شاهین فتحی در ارتباط با سیل و آب‌گرفتگی در کشور اظهار داشت: طی دو روز گذشته تاکنون 15 استان ایلام، بوشهر، تهران، خراسان جنوبی، رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، هرمزگان و یزد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی شده است.
وی افزود: نیروهای امدادی امدادرسانی لازم را به 69 شهر و روستا و منطقه عشایرنشین انجام داده و امدادرسانی نیز به بیش از 4 هزار مسافر انجام شده است.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات از اسکان اضطراری بیش از 3 هزار مسافر خبر داد واعلام کرد: 35 واحد مسکونی نیز از آب تخلیه شده‌اند.
فتحی گفت: برف و کولاک نیز در این مدت 11 استان آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، کرمان، قزوین، گیلان، لرستان و مازندران را درنوردیده که 512 خودرو نیز از برف توسط نیروهای هلال‌احمر رهاسازی شده است.
وی خاطرنشان کرد: طوفان نیز 4 شهر بوشهر، دیلم، گناوه و دشتستان را درنوردیده که بیش از 11 هزار نفر در این زمینه امداد رسانی شده و اسکان اضطراری یافته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *