پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دیدار ایران و چین رایگان شد

شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 508758
دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل چین رایگان اعلام شد.
دیدار ایران و چین رایگان شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همانند هر انسان عاقل دیگری خواهان موفقیت در حرفه خود است. فردی با سابقه حضور در تیمهای بزرگی مانند منچستر یونایتد، رئال مادرید و تیم ملی‌ پرتغال، بی‌شک در رأس هدایت هر تیم از هر کشور و موقعیتی، به‌دنبال تثبیت و ارتقاء اعتبار حرفه‌ای خود است، بنابراین در رقابت‌های مهمی همچون انتخابی جام جهانی و درحالی‌که درصدر گروه قرار دارد، به‌دنبال حاشیه‌سازی یا صرف‌نظر کردن از موقعیت مطلوب به‌دست آمده نیست، به ویژه آنکه در آستانه دست‌یابی به یک موقعیت خاص (دومین صعود پیاپی به جام جهانی در تاریخ فوتبال ایران) قرار داشته باشد. 

این در حالی است که برخی توقعات وی در سطح تیم‌هایی است که قبلا در آنها کار کرده و به معنی واقعی به دنبال امکانات حرفه‌ای برای انجام یک فوتبال حرفه‌ای و در نهایت کسب نتیجه درحد نام خود و تیم ملی یک کشور باشد، نکته‌ای دیگر است که توازن میان خواسته‌ها و نتیجه را می‌طلبد.

در این ‌راستا تلاش بسیاری توسط فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش صورت گرفته که در کنار حمایت‌های مستقیم مردمی از طریق باشگاه هواداران فوتبال ملی (سامانه ۹۰۹۰) بتوان خواسته‌های منطقی سرمربی تیم ملی را برآورده کرد و به‌ یاری پروردگار این مهم تا حد بسیاری برآورده شده و دیگر برای تیم ملی ایران، همچون سال‌های نه چندان دور، برگزاری اردوهای خارجی، استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن، سفر با پروازهای چارتر، اتوبوس مدرن اختصاصی و نظیر این‌ها یک رویا نیست و همه اینها مرهون حمایت‌های بی دریغ مردم و تلاش دست‌اندرکاران فوتبال محسوب می‌شود. 

در همین راستا نیز به امید خدا در روز هشتم فروردین ماه، با تداوم حمایت‌های مردمی و کسب یک پیروزی غرورآفرین دیگر، افتخار صعود مستقیم به جام جهانی حاصل تا بخش بسیار زیادی محقق خواهد شد تا مردم ایران بار دیگر به آنچه درخور نام و اعتبار فوتبال ایران در عرصه بین‌المللی است (رقابت در مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان) دست یابد.

 این در حالی است که به همت باشگاه هواداران فوتبال ملی، تمامی بلیت‌های دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و چین که سه شنبه آینده از هفته هفتم مقدماتی جام جهانی روسیه برگزار می‌شود، خریداری شده و حضور حداکثری هواداران تیم ملی در همین راستا می‌تواند جشن صعود به جام جهانی را با حمایتی همه جانبه در ایام عید نوروز شیرین‌تر و باشکوه تر از همیشه نماید.

بنابراین امید می‌رود طرفداران فوتبال ملی نیز از این فرصت گران بها بهره لازم را برده و سه شنبه با حمایت تمام قد از تیم ملی فوتبال ایران این تیم را در راه صعود به جام جهانی مورد حمایت حداکثری قرار دهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *