پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

آزادسازی شهرک «کوکب» در حومه «حماه»

شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 508753
نیروهای ارتش سوریه پس از درگیری‌های شدید با تروریست‌های جبهه النصره در حومه حماه، شهرک کوکب را از اشغال آنها آزاد کردند.
آزادسازی شهرک «کوکب» در حومه «حماه»
 
به گزارش جهان نيوز به نقل ازتسنیم در حلب، منابع نظامی سوری از ادامه محاصره شدید تروریست‌های داعشی در شهر دیرحافر در حومه شرقی حلب خبر دادند.نیروهای ارتش سوریه چهارشنبه دوم فروردین تروریست‌های تکفیری را در دیرحافر به محاصره کامل خود در آورده‌اند. با توجه به محاصره کامل دیرحافر  آزادسازی آن قریب‌الوقوع است.

از حومه  دمشق هم خبر می‌رسد که فرماندهی ارتش سوریه در بیانیه‌ای تاکید کرد تمام مکان‌هایی در منطقه المعامل واقع در شمال جوبر در شرق پایتخت که تروریست‌های جبهه النصره و گروه‌های وابسته به آن رخنه کرده بودند، از لوث آنها پاکسازی شد.

در حومه حماه نیز نیروهای ارتش سوریه همچنان به عملیات خود برای سرکوب گروه‌های تروریستی تکفیری ادامه می‌دهند و تازه‌ترین خبر حاکی از آن است که ارتش موفق شد تکفیری‌ها را از شهرک «کوکب» بیرون براند و امنیت وثبات را به آن بازگرداند، عملیات نیروهای ارتش در مناطق مختلف حومه شمالی حماه همچنان ادامه دارد، این در حالی  است که رسانه‌های رژیم‌های مرتجع عرب به ویژه سعودی‌ها و قطری‌ها به پوشش گسترده تحرکات اخیر گروه‌های تروریستی تکفیری در حومه حماه و حمایت از آنها ادامه می‌‌دهند.

در عملیات آزادسازی شهرک کوکب، شمار زیادی از تروریست‌های جبهه النصره به هلاکت رسیده‌اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *