جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

داور هنگ‌کنگی در حد و اندازه بازی ایران و قطر نبود

جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۸
کد مطلب: 508721
کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: داور هنگ‌کنگی در حد و اندازه بازی ایران و قطر نبود.
داور هنگ‌کنگی در حد و اندازه بازی ایران و قطر نبود
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس نوذر رودنیل اظهار کرد: به عنوان عضوی از خانواده بزرگ فوتبال برد شیرین تیم ملی ایران در مقابل تیم ملی قطر را به ملت ایران تبریک می‌گویم.
وی گفت: داوران هنگ‌کنگی برای این بازی حساس خیلی ضعیف بودند به طوری که دقیقه 4 و دقیقه 14 خطاهایی را که بازیکن شماره 13 قطر انجام داد باید اخطار اول و اخطار دوم را می‌گرفت و اخراج می‌شد.
رودنیل افزود: دقیقه 34 کمک 2 برای گرفتن آفساید عجله کرد، دقیقه 45 بازیکن شماره 3 قطر خطایی را که انجام داد باید اخطار می‌گرفت، دقیقه 51 کار خوب کمک یک باعث شد که گل ایران به ثمر برسد و به درستی ادامه بازی داد زیرا آفساید نبود.
وی گفت: دقیقه 68 خطای غفوری در محوطه جریمه خوشبختانه از چشم داور دور ماند و دقیقه 72 در محوطه جریمه ایران به درستی ادامه بازی داد.
انی کارشناس داوری فوتبال گفت: دقیقه 90 بازیکن 23 قطر مستحق دریافت اخطار بود، دقیقه  2+90 کرنر به نفع ایران اعلام نشد و در اواخر نیمه دوم چند خطای مسلم برای تیم ایران اعلام نکرد و 6 دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم زیاد بود 4دقیقه باید اعلام می‌شد، اخطارهای که داده شد صحیح بود و خطاهایی که گرفته شد درست بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *