جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

یوفا از خرید‌های بارسا و مادرید جلوگیری می‌کند

جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب: 508719
فدراسیون فوتبال اروپا قصد دارد با حکمی صریح و لازم الاجرا از خریدهای آینده دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا جلوگیری کند.
یوفا از خرید‌های بارسا و مادرید جلوگیری می‌کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس الکساندر چفرین ریاست کل یوفا در سخنرانی امروز خود از 2 باشگاه رئال مادرید و بارسلونا به علت خرید بازیکنان با قیمت‌های نجومی و بر هم زدن نظم بازار نقل و انتقالات به شدت انتقاد کرد و گفت: باید یک سیستم کاملا منظم و بین المللی برای نقل و انتقالات فوتبال طراحی شود و اگر فیفا توان این کار را برای کل دنیا ندارد، یوفا در مرزهای خودش این کار را کلید می‌زند.
چفرین با اشاره به 4 قدرت برتر فوتبال باشگاهی در اروپا یعنی اسپانیا، انگلستان، آلمان و ایتالیا گفت: بازیکنانی که طبق نظر یوفا در حدود کمتر از 10 میلیون یورو قیمت دارند به قیمت نزدیک به 50 میلیون یورو در باشگاه‌های بزرگ خریداری می‌شوند و رئال مادرید و بارسلونا در صدر این باشگاه‌ها قرار دارند. از بازیکنی که 2 میلیون یورو خریداری شده آن هم در یک کشور اروپای شرقی، نزدیک به 25 درصد مالیات گرفته می‌شود اما بازیکنی که 90 میلیون یورو قیمت داشته نه مالیات داده و نه باشگاهش برای اخذ و پرداخت مالیات او تلاشی کرده است.
بارسلونا قرار است ایسکو، آلکانتارا و شاید دیبالا را خریداری کند، رئال مادرید نیز از خرید کورتوا و امباپه اطمینان کامل دارد اما یوفا می‌خواهد از این خریدهای نجومی جلوگیری کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *