جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

مشمولان سهام عدالت بخوانند/ مراجعه به سامانه از ۱۴ فروردین

جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۶
کد مطلب: 508706
مشمولان سهام عدالت می توانند از روز دوشنبه ۱۴ فروردین برای مشاهده صورتحساب خود به سامانه سهام عدالت مراجعه کنند.
مشمولان سهام عدالت بخوانند/ مراجعه به سامانه از ۱۴ فروردین
 به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر سامانه سهام عدالت که از ۳۰ اسفند ۹۵ برای بروزرسانی صورتحساب مشمولان از دسترس خارج شده بود، از روز دوشنبه ۱۴ فروردین برای مشاهده صورتحساب سهام عدالت در دسترس خواهد بود.
مشمولان می توانند از طریق www.samanese.ir صورتحساب سهام عدالت خود را مشاهده کنند.
پیش از این سازمان خصوصی سازی اعلام کرده بود که سامانه سهام عدالت از ۳۰ اسفند موقتا از دسترس خارج می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بی نام
واقعا که دولت مردم رو سرکار گذاشته.دیگه خودشون هم نمیدونن از چه راهی میشه جیب مردم رو خالی کنن دست به هر کاری میزنن.مگه قرار نبود سهام مجانی در اختیار مردم باشه الان فاکتور کردن هر نفر حدود 500 هزار تومن بدهی داره باید پرداخت بشه.واقعا عجب از این دولت.
علی
Iran, Islamic Republic of
سهام واقعی که دارای برگه سهام از سازمان بورس اوراق بها دار (بخوانید اوراق بی بها) است هیچ ارزشی ندارد . مثلا بنده سهام شرکت سرمایه گذاری پتروشیمی (وپترو) را خریدم هر سهم 750 تومان 5 ساله که سودی نداده است. قیمت فعلی آن امروز 143 تومان است.
بانک دی چند سال پیش از خانواده شهید و ایثارگر ارقامی را کسر کرد و به آنها سهام فروخت ولی پس از دوسال که دید آن سهامها سود داشتند پول خانواده شهید و ایثار را عودت داده و هنوز کسی این وضعیت را بازرسی نکرده.

حالیه سهام عدالت که شرکتهای ورشکسته دولت جمهوری اسلامی است . و حتی تعداد سهم و نوع شرکت آن مشخص نیست .
این سهام عدالت چقدر ارزش دارد. ؟؟؟
هرکس میخواهد سهام بخرد باید از طریق بورس و کد خرید سهام اقدام کند.
خرید سهام خارج از سازمان بورس راحت ولی فروش آن غیر ممکن است.
خدا وکیلی شما که صاحب رسانه هستید و دستتان به مقام ارشد کشور میرسد عاجزانه بخواهید که به مسئولین امر کنند دست از این سهام بازی و تدلیس بردارند.
اگر میخواهید حتی یک سهم به مردم فقیر ایران بدهید قانونی و از طریق بورس و با برگه سهم دارای تعداد و کد بورس و شرکت و یا کارخانه مشخص شده بدهید. نه به صورت مجازی....

از اینکه ملت را به دردسر نمی اندازید تشکر میکنیم.