چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

بارش برف محور اردبیل-گرمی را فراگرفت

جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۳
کد مطلب: 508703
رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: در حال حاضر بارش برف محور اردبیل-گرمی را فرا گرفته و نیاز است رانندگان وسایل نقلیه برای تردد در این محور نکات ایمنی را رعایت کنند.
بارش برف محور اردبیل-گرمی را فراگرفت
 به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیمسرهنگ سیدحجت فتاحی اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف محور اردبیل-گرمی را فرا گرفته و از رانندگان وسایل نقلیه که قصد تردد در این محور را دارند انتظار داریم خودروی خود را به تجهیزات و امکانات ایمنی مجهز کنند.
وی با بیان اینکه به دلیل بارش برف و باران برخی از جاده‌های استان اردبیل خیس و لغزنده گزارش شده است، گفت:‌ نیاز است رانندگان سرعت مطمئنه را مبنای کار قرار دهند تا شاهد هیچ گونه حادثه دلخراش در جاده‌های اردبیل نباشیم.
رئیس پلیس راه استان اردبیل از مه‌آلود بودن محور برزند خبر داد و افزود: مه غلیظ این محور را تحت پوشش خود قرار داده است که این امر دید رانندگان را با مشکل مواجه می‌کند و باید رانندگان برای تردد از این محور هوشیاری لازم را داشته باشند.
فتاحی با بیان اینکه بیشترین علت تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروزی مربوطه به خستگی، خواب‌آلودگی و سرعت زیاد است، تصریح کرد: متاسفانه تعداد معدودی از رانندگان این موارد را رعایت نمی‌کنند که در این زمینه پلیس راه استان اردبیل برخورد قانونی با متخلفان انجام می‌دهد ولی از رانندگان وسایل نقلیه تقاضا داریم در تعطیلات نوروزی با رعایت نکات ایمنی و استراحت کوتاه در مسیر شیرینی نوروز را به تلخی تبدیل نکنند.
وی بیان کرد: امروز راننده خودروی پژو 405 که با سرعت 180 کیلومتر در ساعت در محور اردبیل-خلخال تردد می‌کرد با نظارت کنترل نامحسوس پلیس راه استان توقیف و خودرو به پارکینگ انتقال داده شد.
رئیس پلیس راه استان اردبیل از اجرای طرح تجلیل از رانندگانی که نکات ایمنی را در مسیر تردد رعایت کرده‌اند، خبر داد و افزود: با رانندگانی که دچار تخلفات حادثه‌ساز می‌شوند نیز برخورد جدی انجام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *