جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

قرار بود یک جلسه محرومیت رحمتی را ببخشند

جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب: 508696
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: قرار بود یک جلسه محرومیت باقیمانده رحمتی را ببخشند، اما نمی‌دانم این اتفاق رخ می‌دهد یا نه و باید منتظر باشیم.
قرار بود یک جلسه محرومیت رحمتی را ببخشند
 به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم محمد خرمگاه پس از پایان نخستین تمرین استقلال در خصوص غیبت تعدادی از بازیکنان استقلال در تمرین این تیم گفت: هرایر مگویان مانند بازیکنان ملی‌پوشان ما در اردوی تیم ملی ارمنستان حضور دارد. یکی دو بازیکن نیز به دلیل مشکلات بلیت نتوانستند در تمرینات حاضر شوند، اما بقیه بازیکنان در تمرین حاضر شدند و یک تمرین خوب را پشت سر گذاشتیم تا بتوانیم روند خوب سال گذشته را ادامه بدهیم.
وی با اشاره به دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان عنوان کرد: فولاد خوزستان تیم بسیار خوبی است و با وجود اینکه در چند بازی اخیر نتیجه نگرفته است، اما فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد. بازی با این تیم شرایط سختی برای ما خواهد بود و باید تمام مواردی را که در آنالیز‌های‌مان داریم، در زمین پیاده کنیم. باید روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کنیم تا آن چیزی را که هواداران از ما انتظار دارند، در زمین پیاده کنیم و برنده از زمین خارج شویم.
مربی استقلال در مورد غیبت منصوریان در تمرین امروز استقلال گفت: اگر خدا بخواهد منصوریان از فردا در تمرینات ما حضور خواهد داشت.
خرمگاه راجع به کیفیت زمین چمن کمپ مرحوم ناصر حجازی تصریح کرد: ما دو زمین بیشتر نداریم. زمین مجموعه ورزشی آزادی و کمپ مرحوم حجازی که به دلیل بارندگی سه روز اخیر در اینجا تمرین کردیم. معمولاً شرایط به گونه‌ای بوده است که هر وقت شاهد بارندگی بودیم نتوانستیم زمین چمن آزادی را در اختیار داشته باشیم. در زمین کمپ مرحوم ناصر حجازی نیز با توجه به بارندگی شرایط کوتاه شدن چمنش وجود نداشته است و امیدواریم برای تمرین فردا این اتفاق بیفتد تا شرایط بهتری برای بچه‌ها داشته باشیم.
خرمگاه با ابراز خوشحالی از پیروزی تیم ملی مقابل قطر عنوان کرد: من هم مثل همه مردم ایران از پیروزی تیم ملی خوشحالم. پیش‌بینی من این بود که بتوانیم قطر را شکست بدهیم. تفکرات کی‌روش در سالیان اخیر نشان داده همیشه دنبال این است که اول بازنده بازی نباشد و بعد از آن به پیروزی فکر کند.
مربی تیم فوتبال استقلال یادآور شد: تیم ملی بازی خوبی انجام داد و جوانان ما نفرات بسیار خوبی هستند که نوید روزهای قشنگی را برای فوتبال ایران می‌دهند. من به نوبه خودم به عنوان یک ایرانی خیلی از این پیروزی خوشحال شدم و امیدوارم چین را هم در تهران شکست بدهیم تا مستقیم به جام جهانی صعود کرده و برای اولین بار با شرایط خیلی خوب به جام جهانی برویم.
خرمگاه در پایان در واکنش به صحبت‌هایی که مبنی بر بخشیده شدن یک جلسه محرومیت باقیمانده رحمتی به گوش می‌رسد، خاطر نشان کرد: قرار بود یک جلسه محرومیت باقیمانده رحمتی را ببخشند، اما نمی‌دانم این اتفاق می‌افتد یا نه و باید منتظر باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *