شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

گشت ارشاد در آمریکا

جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۳۳
کد مطلب: 508645
اگر شما می‌شنوید که بعضی از ایالات آمریکا را ایالات خشک می‌خواندند به این دلیل بوده است که تولید، خرید و فروش و حتی حمل مشروبات الکلی در آن ایالت ممنوع بوده است.

به گزارش جهان نيوز، کتاب گشت ارشاد در آمریکا، نوشته سید هاشم میرلوحی است که در 288 صفحه و در قالب سرفصل های جالبی همچون واکاوی وضعیت فرهنگی کشور آمریکا و صدور فساد به دیگر کشورها پرده بر می‌دارد، همچنین برده و بردگی، منافق پروری، هالیوود و فیلم‌هایش و ساختار فکری ملعبه‌هایش، دکترین شیاطین و همچنین اسارت زن غربی و... ، توسط دفتر نشر معارف (وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها) در سال 1394 به چاپ دوم خود رسید.
نویسنده کتاب، سید هاشم میرلوحی استاد دانشگاه است. وی متولد سال 1334 که 21 سال از عمرش را در آمریکا گذرانده، در سال 1378 به ایران بازگشت. گفتنی است او فوق لیسانس مهندسی مکانیک دارد، ولی با این حال با رویکردی محققانه و با استفاده از تجارب خودش در آمریکا، به عنوان یک آمریکا شناس شناخته می‌شود.
میرلوحی چندین کتاب درباره بحث حقوق بشر و آمریکا و دموکراسی آمریکایی دارد که می‌توان به کتاب‌های «رویای آمریکایی»، «یوسرائیل و صهیوناکراسی» ایالات متحده اسرائیل و سلطه صهیونیسم بر مردم و «آمریکا بدون نقاب» اشاره کرد.
وی دیده‌ها و یافته‌های خود از جامعه و دولت آمریکا را در کتابی خواندنی به نام «آمریکا بدون نقاب» منتشر کرد. کتاب حاضر نیز از تالیفات فوق العاده ایشان است که بخش قابل توجهی از مطالب کتاب را مستقیم و غیر مستقیم به اسارت زن غربی، اختصاص داده است.
منابع کتاب
اگر هنگام مطالعه کتاب سری به صفحات پایانی بزنید، متوجه می‌شوید که در این کتاب نیز -همانند کتب دیگر- نگارنده سعی داشته است تا فقط از منابع و مآخذ آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی در نگارش این کتاب بهره گیرد.
 چند نمونه از منابع:
  1. Ibid.p.993.
    Us bureau of labor statistics.2009.
    Gorge browntindall. America: A narrative history. Volume 2. W.W. Norton and company. N.Y. 10110. 1984. P. 993.
واکاوی وضعیت فرهنگی آمریکا و صدور فساد به دیگر کشورها
در طول مطالعه این بخش، مناسب است شما وضعیتی را که جهودان (کلیمیان و یهودیان) و اذناب و اقارب آنها، در برهه‌های مختلف، بر مسیحیان در غرب ایجاد کردند با وضعیتی را که همسنگران آنها در این مرز و بوم سعی داشتند تا برای مردم مسلمان ایران ایجاد کنند، بسنجید و مقایسه نمائید. به عبارت دیگر، ببینید بر مسیحیان غربی چه گذشت، در آن دوران و بعد از آن، چه طرحهای مشابهی را برای مردم ایران داشته‌اند و دارند. زیرا جهودان و اذانب و اقارب آنها همیشه سعی دارند تا همان قضایا را برای مردم ایران رقم بزنند.
مبارزه با فساد، و امر به معروف و نهی از منکر در آمریکا
آمریکایی‌ها در ارتباط با ممنوعیت مشروبات الکلی می‌گویند که در برهه‌ای از تاریخ آمریکا تولید، خرید، فروش، حمل و حتی واردات و صادرات مشروبات الکلی در آمریکا ممنوع بوده است و مقامات ذیربط با متخلفین شدیداً برخورد می‌کردند.
آمریکایی‌ها اظهار می‌دارند اگر شما می‌شنوید که بعضی از ایالات آمریکا را ایالات خشک می‌خواندند به این دلیل بوده است که تولید، خرید و فروش و حتی حمل مشروبات الکلی در آن ایالت ممنوع بوده است. در این رابطه آنها می‌گویند که به علت ضررهای ناشی از مشروبات الکلی برای جامعه، ما با آن مخالفت می کردیم و در صدد ممنوعیت آن در سرتاسر آمریکا بودیم.
لذا افراد مخالف با مشروبات الکلی، استفاده از مشروبات الکلی را بدبختی و انحطاط اجتماعی می‌خواندند و اظهار می‌داشتند که این مقوله، کشور را نابود می‌سازد. بر این اساس، تظاهراتی در مخالفت با مشروبات الکلی برگزار می‌کردند و اعلامیه هایی را نیز منتشر می ساختند و از کنگره آمریکا می خواستند تا قانونی را در ارتباط با ممنوعیت مشروبات الکلی تصویب نماید.
همانگونه که قبلا نیز به آن اشاره شد، در گذشته وضعیت فرهنگی آمریکا، به این صورت فعلی نبوده است. آمریکا به مرور زمان و مرحله به مرحله، با تلاش افراد فاسد، در راستای اشاعه ناهنجاری‌ها و فساد، به صورت فعلی درآمده است. بعضی از افراد در آمریکا این گونه اظهار می‌داشتند که هر چند مقابله با افراد فاسد که از ترفندهای گوناگون برای اشاعه فساد استفاده می‌کنند، بسیار مشکل است؛ ولی ما باید با ناهنجاری‌ها و فساد  -در زمینه‌های مختلف - مبارزه کنیم.
در غیر این صورت، جامعه در فساد غوطه ور می‌شود و نهایتاً نابود خواهد شد. از این رو، نه تنها بعضی افراد در جامعه به سبک و روش خود، با فساد مبارزه می‌کردند و امر به معروف و نهی از منکر (از نوع مسیحی‌اش) می‌نمودند و همچنین نقش گشت ارشاد را ایفا می‌کردند، بلکه کنگره آمریکا درصدد برخورد شدید با ناهنجاری‌های فرهنگی بر می‌آمدند. نگارنده، در حال حاضر، زن‌هایی را در خیابان‌های تهران و غیره می‌بیند که اگر یک زمان، زن‌های آمریکایی -نه در خیابان‌های آمریکا، بلکه در کنار دریا، و به قصد شنا کردن- با چنین وضعیتی ظاهر می‌شدند، دستگیر، بازداشت و محاکمه می‌شدند.
پوشش زنان یهودی
نکته دیگری که باید به آن اشاره داشت، اعتقادات جهودان در مورد پوشش زنان یهودی در مقابل مردان نامحرم و جامعه است. (منظور نسخه و دستور العملی است که جهودان یهودی برای زنان خود می‌نویسند که آن کاملا مغایر با نسخه‌ای است که جهودان برای زنان غیر یهودی نوشته و می‌نویسند، آنها اظهار می‌دارند که زنان غیر یهودی باید به عنوان یک کالای مشترک، خود را در معرض نمایش بگذارند و...) جهودان معتقدندکه زنان و دختران جهود باید خود را از نامحرم و اجتماع، کاملا بپوشانند.
اسارت زن غربی
در این بخش، هر چند نگارنده تصمیم به نگارش موضوع «اسارت زن غربی» دارد، ولی در حاشیه، به نکات دیگری پیرامون اوضاع اسف‌بار فرهنگی غرب و عنان گسیختگی آن و ترفندهایی که جهودان صهیونیست برای رسیدن به اهداف شیطانی خود استفاده می‌کنند نیز اشاره خواهد داشت.
همانگونه که در کتاب «شلاق حقیقت»، بخش «شعار ایجاد اشتغال (از نوع آمریکایی آن) نیز اشاره شده است، «ایجاد اشتغال» که سردمداران آمریکا (یعنی عوامل جهودان صهیونیست) -برای اغفال مردم سر می‌دهند- هر مقوله‌ای را شامل می‌شود و هیچ محدودیت، و حد و مرزی ندارد.
از ایجاد مراکز فساد گرفته تا آنجا که عمو سام، مراکز فساد را، صنعت سکس (sex industries) می‌خواند و همچنین کشتن مردم مظلوم کشورهای دیگر، به بهانه ایجاد اشتغال برای کارخانه‌های اسلحه سازی آمریکا، همه و همه را شامل می‌شود.
نکته دیگر اینکه، در فیلم‌های هالیوود، زیبایی و جذابیت‌های جنسی یک زن (که او را زن آزاد شده و کالای مشترک می‌خوانند) یک ارزش است. لذا آن زن آزاد شده، باید خود را در معرض نمایش برای مردم و جامعه قرار دهد تا همه از این کالای مشترک استفاده کنند. از طرف دیگر، جهودان صهیونیست و اذناب و اقارب آنها سعی داشته‌اند تا این مقوله را به جوامع شرقی نیز منتقل کنند، در این راستا نیز موفق بوده‌اند.
در فیلم‌های هالیوود، فقط بر روی زیبایی و جذابیت جنسی یک زن متمرکز می‌شوند و نه صفات اخلاقی و ارزش‌های معنوی و انسانی او! اگر آن زن هنرپیشه فاقد ارزش‌های اخلاقی و معنوی است برای تولید کنندگان، کارگردانان و دست اندکاران فیلم‌ها مهم نیست.
آنها سعی دارند تا از طریق جذاب‌تر کردن وضعیت ظاهری او و نیز حرکات اغوا کننده وی و همچنین نشان دادن دائمی این وضعیت و به قول ایرانی‌ها چشمک زدن این گونه صحنه‌ها در مقابل چشمان بیننده‌ها، به مرور و مرحله به مرحله بینندگان از وضعیت ظاهری و رفتاری آنها تقلید کنند و پس از گذشت یک زمان کوتاهی آن وضعیت ظاهری و رفتاری به صورت یک موضوع عادی در جامعه در آید، که در آمده است!
در حاشیه مطالب فوق، باید به نکاتی چند اشاره شود. نگارنده تصمیم ندارد راجع به بعضی از مطالب، توضیح بیشتری بدهد، زیرا معتقد است که قبح گناه نباید از بین برود، اما از آنجایی که بعضی از افراد می‌گویند مجبور است تا به بعضی از نکات اشاره نماید. از جمله شبهات آن دسته این است که معتقدند باید افراد را راجع به امور حجاب و مسائل جنسی آزاد گذاشت تا همانند غرب این موضع نیز در کشور حل شود.
چند سؤال کلیدی
زیرا به گفته این دسته از افراد، در کشورهای غربی موضوع مسائل جنسی حل شده است. در حالی که به هیچ وجه این‌گونه نیست! آیا زمانی که حتی در محیط دانشگاه به دختران دانشجو تجاوز می‌شود، موضوع مسائل جنسی برای آنان حل شده است؟
آیا وقتی چند نفر وارد منزل زنی می‌شوند و او را که بیش از 60 سال سن داشته است، به طور گروهی مورد تجاوز قرار می‌دهند، مسائل جنسی برای آنها حل شده است!؟ آیا وقتی دولت آمریکا هر ساله بیش از یک میلیون سقط جنین ثبت شده را در آمریکا اعلام می‌دارد و از سال 1973 تا سال 2013 میلادی ( یعنی در طول 40 سال) بیش از 57 میلیون سقط جنین فقط در آمریکا صورت گرفته است ( که اکثرا به علت روابط نامشروع – حتی با محارم – بوده است.) موضوع مسائل جنسی برای آنها حل شده است
آیا وقتی در آمریکا و انگلیس بیش از 45 درصد و در بعضی دیگر از کشورهای اروپایی – مانند سوئد و فرانسه – بیش از 55 درصد متولدین سال‌های اخیر نامشروع می‌باشند، آیا موضوع مسائل جنسی، برای آنان حل شده است! بله؟ اگر این‌گونه افراد ابله یک چنین وضعیتی را که غرب در آن غوطه‌ور است موضوع حل شده و مطلوب می‌دانند بله، پس مسائل جنسی را می‌توان به این صورت حل کرد و همانند غرب در منجلاب  فرو رفت.

منبع رسا
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *