پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

جمع‌آوری ۳.۲ تن مواد غذایی فاسد

پنجشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب: 508512
رئیس سامانه بهداشت ۱۹۰ وزارت بهداشت، از ثبت ۶ هزار و ۱۲۵ تماس مردمی از ابتدای اسفند ۹۵ تا امروز خبر داد و گفت: بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته جمع آوری شد.
جمع‌آوری ۳.۲ تن مواد غذایی فاسد
 به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر محراب آقازاده افزود: در طول مدت یک ماه گذشته و با ۶ هزار و ۱۲۵ تماس مردمی با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، ۳ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد، تاریخ مصرف گذشته و غیرقابل مصرف در کشور، کشف، جمع آوری و معدوم سازی شد.
وی یادآور شد: کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور تا کنون به ۹۵ درصد از اخبار و شکایات ثبتی در سامانه بهداشت ۱۹۰ رسیدگی کرده اند و سایر اخبار و شکایات از طریق سازمان ها و دستگاه های اجرایی و نظارتی در حال پیگیری است.
رئیس سامانه بهداشت ۱۹۰ وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: بیشترین شکایت از اصناف مربوط به امکنه مسکونی، اغذیه فروشی ها و ساندویچی و پیتزا و نانوایی بود و بیشترین اخبار و شکایات مربوط به حوزه های تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی مشهد با ۱۴ درصد، شهید بهشتی با ۱۲ درصد و ایران با ۱۱ درصد بوده است.
آقازاده در پایان میزان رضایتمندی مردم از نحوه رسیدگی به اخبار و شکایات مطرح شده با سامانه بهداشت ۱۹۰ وزارت بهداشت را ۹۷ درصد عنوان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *