پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

منبرهای ۳ دقیقه‌ای در امامزادگان بین‌راهی

چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۴۲
کد مطلب: 508404
مسئول اعزام مُبلغ اداره اوقاف استان تهران با بیان اینکه امسال در امامزادگان بین‌راهی، منبرهای سه دقیقه‌ای را برای مسافران نوروزی برگزار می‌کنیم، گفت: ۱۱۰ مُبلغ اعزامی از استان قم و مُبلغان بومی در طرح «آرامش بهاری» استان تهران مشارکت دارند.
منبرهای ۳ دقیقه‌ای در امامزادگان بین‌راهی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم حجت‌الاسلام مهدی حسین‌پور درباره همکاری مُبلغان در اجرای طرح نوروزی «آرامش بهاری» و برپایی خیمه‌های معرفت در استان تهران اظهار کرد: در مجموع 110 مُبلغ اعزامی از استان قم و مُبلغان بومی در این طرح مشارکت دارند که هرکدام متخصص چندرسانه‌ای، مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره مذهبی، مشاوره تربیت فرزند و یا مشاوره حفظ قرآن هستند.
وی با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری در امامزادگان بینراهی تهران دارای رونق بسیاری است و با استقبال مسافران اجرا می‌شود، تصریح کرد: امسال در امامزادگانی همچون امامزاده طالب (ع) پاکدشت، امامزاده داوود (ع) کَن، امامزاده جعفر(ع) پیشوا و امامزاده هاشم (ع) با حضور مُبلغان، طرح منبرهای 3 دقیقه‌ای را برای مسافران نوروزی برگزار می‌کنیم و در این بازه زمانی نکات مختلفی را به آنان ارائه می‌دهیم.
مسئول اعزام مُبلغ اداره کل اوقاف و امورخیریه استان تهران درباره برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه استان تهران گفت: این طرح امسال در 90 امامزاده و بقعه متبرکه استان تهران برگزار خواهد شد تا این اماکن مذهبی در فصل بهار که زمانی برای ایرانگردی است، ملجاء و مأمن مسافران نوروزی و مجاروان باشند.
گفتنی است طرح نوروزی «آرامش بهاری» در دو هزار و 400 امامزاده و بقعه متبرکه از 24 اسفند آغاز شده و تا 14 فروردین ادامه خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *