جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

مسمومیت هفت نفر بر اثر گازگرفتگی درقم

چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۲۴
کد مطلب: 508399
مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ازمسمومیت هفت نفر بر اثر گاز گرفتگی در بوستان مهدی این شهر خبر داد.
مسمومیت هفت نفر بر اثر گازگرفتگی درقم
به گزارش جهان نيوز به نقل از شهرداری قم، عباس جعفری درگفت وگویی افزود: نیروهای نیروهای آتشنشانی درحین گشت زنی در بوستان مهدی و بررسی وضعیت ایمنی چادرهای نصب شده از سوی مسافران متوجه شدند که شعله گاز در یکی از چادرها روشن است اما صدایی از داخل چادر شنیده نمی شود که فورا اقدام به بررسی ایمنی چادر کردند.
وی با تاکید بر اینکه با بررسی دقیق تر مشخص شد که هفت خانم در چادر در حال استراحت بودند که دچار مسمومیت بر اثر گازگرفتگی با گاز co شده اند.
وی با بیان اینکه سه نفر از افراد حاضر در چادر دچار مسمومیت بیشتری نسبت به بقیه بوده اند افزود: با بررسی دقیق تر مشخص شد که چهار نفر دچار کاهش هوشیاری و سه نفر خانم ١٠ ساله، ٢٤ ساله و ٢٧ ساله دچار مسمومیت شده اند.
جعفری گفت: پس از مشاهده حادثه به سرعت اطلاع رسانی به نیروهای اورژانس انجام و با حضور به موقع عوامل امدادرسانی صورت گرفت.
وی تصریح کرد: نیروهای آتشنشانی در ایام نوروز در حالت آماده باش هستند و با گشت زنی در بوستان ها و محل های اسکان اضطراری ایمنی چادرهای نصب شده را بررسی کرده و هشدارهای لازم را به مردم ارائه می کنند.
در حال حاضر 24 ایستگاه آتش نشانی در سطح قم وجود دارد و 480 تن از نیروهای نیروهای عملیاتی و اداری در این مراکز مشغول فعالیت هستند. 
از زمان شروع سرما دراستان قم تاکنون 10تن بعلت مسمومیت باگازco جان خودرا ازدست دادند و بیش از80تن نیز به تناسب میزان درجه وشدت مسمومیت یا درمحل حادثه بصورت سرپایی درمان شده اند ویا به مراکزدرمانی منتقل شدند.

منبع: ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *