پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

پر ترددترین استان در روزهای نخست تعطیلات

سه شنبه ۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 508324
معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به آمار افزایشی ورودی مسافران به استان گفت: استان مازندران پر ترددترین استان در روزهای نخست تعطیلات نوروز شد.
پر ترددترین استان در روزهای نخست تعطیلات
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیمعلی نبییان اظهار داشت: پلیس راه ناجا اعلام کرد: استان مازندران پرترددترین استان کشور در چند روز گذشته تعطیلات نوروزی بود.
وی افزود: استان‌های گیلان، خراسان رضوی و اصفهان پس از مازندران دیگر استان‌های پرتردد در چند روز گذشته بودند.
جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران تصریح کرد: در سه روز گذشته یک میلیون و 50 هزار نفر مسافر شب به مازندران سفر کردند.
معاون استاندار مازندران با اشاره به وقوع زمین لرزه 4.1 ریشتری ظهر دوشنبه در استان، افزود: خوشبختانه این زمین لرزه خسارات جانی و مالی به دنبال نداشته است.
نبییان با بیان اینکه فعالیت کمیته‌های 12 گانه در ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران صورت گرفته است، تصریح کرد: روند ورودی گردشگران به استان افزایشی است.
وی با اعلام اینکه خوشبختانه در چند روز اخیر تخلفات حادثه‌ساز در مازندران نداشتیم، افزود: وضعیت تردد در محورهای مازندران نیمه‌سنگین و در جریان است.
ستاد هماهنگی خدمات سفر استان مازندران در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران مستقر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *