شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

خبری از سرنوشت چهار نفر از مفقودان طغیان دریا نیست

سه شنبه ۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۳۵
کد مطلب: 508301
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: خبری از سرنوشت چهار نفر از مفقودان حادثه طغیان دریا در دیر نیست.
خبری از سرنوشت چهار نفر از مفقودان طغیان دریا نیست
 به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر حسین درویشی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز جسد دومین قربانی حادثه بالا آمدن آب دریا در لنگرگاه دیر پیدا شد که متعلق به پسر بچه هشت ساله‌ اهل دیر است که دیروز پس از بالا آمدن آب دریا ناپدید شده بود.
وی اضافه کرد: جسد این کودک را گشت‌های جستجوی دریایی حدود ساعت ۱۷ امروز در لنگرگاه دیر که از ساحل فاصله کمی دارد، پیدا کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر گفت: از ساعت شش صبح امروز مرحله دوم جستجو با حضور گروه‌هایی از هلال احمر، دریابانی، نیروی دریایی سپاه و اداره کل بنادر و دریانوردی آغاز شد و امیدواریم از چهار مفقود دیگر هم اثری پیدا شود.
وی افزود: حادثه بالا آمدن آب دریا که دیروز در دیر رخ داد، تا کنون دو قربانی داده و از سرنوشت چهار نفر نیز که مسافر بودند خبری نیست. قربانی نخست مردی ۴۰ ساله اهل دیر بود که دیروز جسد وی پیدا شد.
درویشی خاطرنشان کرد: ۲۲ نفر هم در این حادثه مصدوم شدند و خسارات فراوانی نیز به ۸۰ خانه، ۲۰۰ فروند قایق، تعدادی خودرو و تاسیسات شهری دیر وارد آمد.
وی با اشاره به اینکه هشت تیم امدادی از صبح روز گذشته مشغول امدادرسانی هستند و شب گذشته نسبت به اسکان ۶۰ نفر از آسیب‌دیدگان اقدام کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *