جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پهباد رژیم صهیونیستی در سوریه منهدم شد

سه شنبه ۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۳۳
کد مطلب: 508298
منابع خبری بامداد سه شنبه گزارش دادند که پدافند هوایی ارتش سوریه یک پهباد جاسوسی رژیم صهیونیستی را که با نقض حریم هوایی وارد خاک این کشور شده بود، منهدم کردند.
پهباد رژیم صهیونیستی در سوریه منهدم شد
  به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا ضدهوایی ارتش سوریه این پهباد جاسوسی را در حومه قنیطره واقع در جنوب سوریه هدف قرار دادند.
هنوز مقام های رژیم صهیونیستی واکنشی به انتشار این خبر ندادند.
پیشتر فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه ای بر عزم واراده خود برای مقابله با هر گونه تجاوز متجاوزان صهیونیست به خاک این کشور تاکید کرد و گفت که در صورت تکرار این اقدامات با تمامی وسایل ممکن به آن پاسخ مستقیم خواهد داد.
به گزارش ایرنا، جمعه گذشته نیز چهار فروند جنگنده صهیونیستی با نقض حریم هوایی سوریه از طریق خاک لبنان در منطقه البریج یکی از مراکز نظامی را در مسیر تدمر در ریف شرقی حمص هدف قرار دادند که بر اساس بیانیه ارتش سوریه، پس از مواجه شدن با پدافند هوایی ارتش سوریه یکی از آنها در منطقه اشغالی سرنگون شد و بقیه جنگنده های متجاوز مجبور به فرار شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *