کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۷۸۰۰ جانباز اعصاب و روان در خوزستان داریم

1 فروردين 1396 ساعت 1:53

مدیرکل بنیاد شهید خوزستان با اشاره به وجود هفت هزار و ۸۰۰ نفر جانباز اعصاب و روان در این استان گفت: اقدامات درمانی جانبازان و کار درمانی های آنها را انجام می دهیم.


 به گزارش جهان نیوز به نقل از مهر عبدالرضا فرجیان ظهر امروز دوشنبه در حاشیه بازدید استاندار خوزستان از مرکز جانبازان اعصاب و روان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لطف خداوند متعال شامل حال ما شده که سال تحویل را با حضور در کنار و جمع یادگاران هشت سال دفاع مقدس که جوانی، جسم و روح خود را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی گذاشتند.
وی افزود: ۶۵ نفر از جانبازان اعصاب و روان هم اینک بستری در بیمارستان اعصاب و روان داریم که کارهای درمانی آنها به صورت منظم انجام می شود.
مدیرکل بنیاد شهید خوزستان با اشاره به وجود هفت هزار و ۸۰۰ نفر جانباز اعصاب و روان در این استان بیان کرد: اقدامات درمانی جانبازان و کاردرمانی های آنها را انجام می دهیم. کار تعدادی از این جانبازان در دو بخش حاد و مزمن انجام و عده ای دیگر هم فقط به کاردرمانی نیاز دارند.
فرجیان یادآور شد: برخی از این جانبازان را صبح ها در مراکز نگهداری و عصر به کانون خانواده برمی گردانیم. در مراکز نگهداری علاوه ر انجام کارهای درمانی، آنها را با نقاشی و کاردستی هم سرگرم می کنیم.
وی در پایان عنوان کرد: اردوهای تفریحی برای جانبازان برنامه ریزی شده و آنها را اعزام کردیم. به عنوان نمونه در سال گذشته با هزینه استاندار خوزستان جانبازان بسیاری را به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام کردیم.


کد مطلب: 508272

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/508272/۷۸۰۰-جانباز-اعصاب-روان-خوزستان-داریم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com