پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۳

زمانی عید است که شاهد اختلاس، تبعیض، مانور تجمل واشرافیگری نباشیم

دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 508224
رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: هنگامی می توانیم شادمانه و از اعماق جان اعیاد را تبریک گوئیم که شاهد معاصی بزرگی چون اختلاس، تبعیض، مانور تجمل و اشرافیگری نباشیم.
زمانی عید است که شاهد اختلاس، تبعیض، مانور تجمل واشرافیگری نباشیم
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام محمدحسن رحیمیان رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب به مناسبت حلول سال نو پیامی صادر کرد.
متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم انا نرغب الیک فی دولة کریمة تعز بها الاسلام و اهله و تذل بها النفاق و اهله.
السلام علی ربیع الانام و نضرة الایام؛
سلام بر بهار مردمان و سبزی روزگاران.
سلام بر ولی مطلق و واسطه فیض الهی حضرت ولی عصر «عج» و درود بر ارواح مطهر شهدا و امام شهدا.
فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت و همچنین ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی را به ملت شریف ایران تبریک عرض می کنم.
البته هنگامی می توانیم شادمانه و از اعماق جان اعیاد را تبریک گوئیم که شاهد معاصی بزرگی چون اختلاس، تبعیض، مانور تجمل و اشرافیگری و بی عملی نسبت به رفع گرفتاریها و رنج ملت بزرگ و انقلابی کشورمان نباشیم.
امیدواریم در سال پیش رو با مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات، دولتی روی کار آید که با تکیه به مردم و ظرفیتهای خدادادی و عدم اعتماد به دشمن، رهنمودها و مطالبات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را سرلوحه کار خود قرار دهد تا شاهد سرآغاز تحولی برای رفع مشکلات معیشتی، اجتماعی و فرهنگی ملت عزیز ایران باشیم؛ ان شاءالله.
محمد حسن رحیمیان
۳۰ اسفند ۱۳۹۵
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
زمانی عید است که همه خیریه ها بساط خود را جمع کنند و مردم دارای کار و تولید شوند و برای فرودستان جشن گلریزان هرگز نگیرند وجشن عاطفه ها برچیده شود و صتدوقهای گدائی عیدی گرفتن نانوا و سوپر و قصاب و سبزی فروش برچیده شود !!!!
Iran, Islamic Republic of
عید فقط مال حقوق بگیران نجومی و اقازاده هاست .
احمد
Iran, Islamic Republic of
اقای رحیمیان ایا واقعا بنظر حضرتعالی ملت ایران قبل از ظهور امام عصر -عج-اونروز میبینند .خداکنه-اما متاسفانه بعضیها که دردهه 60 همین ادعاهارو میکردن باعث بفساد کشیده شدن جامعه سیاسی ما وارزش حساب شدن اشرافیت شدن -مارگزیده حق داردازطناب بترسد-درجامعه ما بهترین فرصتهارو تبدیل بنقمت کردن. امیدوارم اینبار مثل قبل دردام دنیا پرستی نیفتاده ومشمول ایه شریفه -ومن الناس من یعجبک قوله فی الحیات الدنیا واذاتولی یرید.....نشویم -خلاصه کلام. ما که عمرمرمون دراین اروزو بپایان رساندیم وبمقصود نرسیدیم اما ازخداوند متعال برای حضرتعالی و همفکرانت اروزی موفقیت وعاقبت بخیری طلب میکنم