جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

دسترسی سیا به بدافزارهای سرقت اطلاعات

شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 508069
سیا حجم عظیمی از بدافزارها و توانایی ظرفیت حملات سایبری قادر به سرقت اطلاعات از هر فردی، هر دولتی، هر شرکتی و هر سازمان اطلاعاتی را به دست آورده است.
دسترسی سیا به بدافزارهای سرقت اطلاعات

به گزارش جهان نيوز، سیا حجم عظیمی از بدافزارها و توانایی ظرفیت حملات سایبری قادر به سرقت اطلاعات از هر فردی، هر دولتی، هر شرکتی و هر سازمان اطلاعاتی  را به دست آورده است، بی‌آنکه ردی از خود برجای بگذارد یا در صورت لزوم با بر جای گذاشتن «اثرانگشت» یک‌طرف ثالث بی‌گناه، به سرقت پایان می‌دهد.

سیا با تفرعن و بی‌کفایتی که به آن مبتلاست، کنترل بر هیولای ساخته خود را که از چنگش گریخته ازدست‌داده، هیولایی که اکنون به دست کسانی افتاده که نمی‌دانیم که هستند. همین هیولا شناور در فضای اینترنت اسناد جاسوسی سیا را برای ویکی لیکس فرستاده است. برای اطلاع بیشتر از موضوع به توضیحات جولیان آسانژ درباره توانایی بدافزارهای سیا که قابلیت عبور از تمام کدگذاری‌ها را دارند گوش کنید.

واکنش رسانه‌های خودفروش خشم گرفتن بر رفتار مجرمانه سیا و در کنار آن بی‌کفایتی در قصور از نگهداری محتوای خود از جاسوسی دیگران نبود بلکه خودفروشانی که رسانه‌های آمریکایی را پرکرده‌اند به جرم اطلاع از چیزی که ما باید از آن مطلع باشیم به جولیان آسانژ تاختند. برایان رأس رئیس خودفروش ای بی سی می‌خواست بداند آیا ویکی لیکس از روسیه پول گرفته است یا نه.

آندری میچل خودفروش و وفادار به سیا به سرعت مایکل هایدن رئیس پیشین سیا را به تلویزیون آورد تا بر این نظر او صحه بگذارد که «ویکی لیکس دوباره به آمریکا ضربه زده» و اطلاعاتی را  درباره عملیات جاسوسی خارجی سیا افشا کرده که به آمریکا لطمه می‌زند. با شنیدن توضیح آسانژ درباره چگونگی رسیدن این اطلاعات به دست وی، می‌توانید ببینید که آندری و هایدن بر سر گفتن چه دروغ بزرگی با هم تبانی کردند.

رسانه‌های چاپی و تلویزیون‌های آمریکایی خدمتگزاران دولت پلیسی‌اند. تهدید اصلی که آمریکاییان با آن مواجه‌اند همین رسانه‌های آمریکایی هستند. این رسانه‌ها مستخدمه‌های جنگ دولت پلیسی، دروغ‌ها و ابلیس هستند. این رسانه‌های خودفروش هیچ شرمی از فقدان سلامت حرفه‌ای و خطر یک جنگ ترمو هسته‌ای که در حال تحمیل آن بر بشریت هستند، ندارند.

** کانال سیاحت غرب
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *