پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۷
۳

اصلاح طلبان در انتخابات با بی آبرویی شکست می خورند

جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 508002
سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس گفت: اصلاح‌طلبان به این نتیجه رسیده‌اند که اگر حتی همه ظرفیت خود را نیز در سبد رای آقای روحانی قرار دهند این سبد رای سبدی نیست که بتواند حداقل یک شکست آبرومندانه را برای آنها رقم بزند.
اصلاح طلبان در انتخابات با بی آبرویی شکست می خورند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به عملکرد انتخاباتی اصلاح‌طلبان در سال 96 گفت: اصلاح‌طلبان در بحث انتخابات ریاست جمهوری دچار یک پارادوکس شدند. از یک سو مشاهده می‌کنند عملکرد دولت عملکرد مطلوبی نیست و کار به گونه‌ای نیست که بتوانند از تمامی موارد چشم‌پوشی و اغماض کنند و نسبت به تائید کارهای انجام شده بپردازند.
وی افزود: اصلاح‌طلبان به این نتیجه رسیده‌اند که اگر حتی همه ظرفیت خود را نیز در سبد رای آقای روحانی قرار دهند این سبد رای سبدی نیست که بتواند حداقل یک شکست آبرومندانه را برای آنها رقم بزند.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: از سوی دیگر اصلاح‌طلبان می‌بینند که اگر بخواهند از آقای روحانی عبور کنند و گزینه دیگری را مطرح کنند اقبالی برای موفقیت در انتخابات نخواهند داشت. 
پژمان‌فر خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم علیرغم اینکه اصلاح‌طلبان اینگونه اعلام می‌کنند که می‌خواهند فردی را در سایه داشته باشند اما قطعا از آقای روحانی عبور نخواهند کرد چون می‌دانند حیات سیاسی آنها وابسته به همراهی با آقای روحانی است. 
وی افزود: این مانورهایی که اصلاح‌طلبان انجام می‌دهند که ما فردی را می‌خواهیم در سایه داشته باشیم زمینه سهم‌خواهی بیشتر را برای آنها از دولت آقای روحانی فراهم می‌کند چون مطمئنا اصلاح‌طلبان در صورت استقلال رای نخواهند داشت و یک شکستی را متحمل خواهند شد. به گونه‌ای که دیگر امکان سربلند کردن‌شان در جامعه فراهم نباشد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: من فکر می‌کنم اصلاح‌طلبان در این دوره از انتخابات بر روی انتخابات شورای شهرها و به خصوص کلان‌شهرها تمرکز داشته باشند و از این طریق ورود جدی‌تری به مجلس و در غایت به قوه اجرایی کشور داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دقیقاً
هر وقت آمریکا با کودتا (چه سخت و شعبان بی مخ وار- چه نرم و با تحریم های فلج کننده) بیاد سر کار با یک انقلاب اخراج خواهد شد.
به خیال خام خودشون سرعت تحولات در ایران را 25 ساله (مثل 32 تا 57)
فرض کردند و برجام را 25 ساله نوشتند.
اما با وجود این ملت رشد یافته حالا سرعت تحولات خیلی بالاتر از این حرفاست.
انتخابات 96 از جنس یک انقلاب 57 خواهد بود و پس از آن هم در حال باسازی نهضت ملی جدید هستند بعضیا.
کار اصلاحات و نهضت ملی فعلی به بدنامی سلطنت ملحق خواهد شد.
و خدا رو شکر که رهبر با نهی احمدی نژاد سبد رأی قطبی را برای بقای ضد انقلاب بی اثر کرد.
مهم نیست
United States
تا حدودی درست است زیرا این دوره اقای روحانی رای سبزها را نخواهد داشت و به اعتقاد بسیاری اصلاح طلبان حداکثر 20 درصد رای دوره قبل را دارا بوده و 80 در صد متعلق به سبزها و اقای موسوی است که ایندوره تصمیم دارند علیرغم قول قبلی وی مبنی بر ازادی اقای مهندس موسوی ایندوره هواداران ایشان به هیچ وجه به روحانی رای نخواهند داد.
حسن
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید آن 80% هیچوقت رایشان بطرف اصول گرایان نخواهد بود چون اصول گرایان از دین استفاده ابزاری می کنند وباعث گریزان شدن مردم از دین