جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ویژه برنامه‌های نوروزی شبکه دو

جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۵۹
کد مطلب: 507983
شبکه دو در نوروز ۹۶ با تدارک عیدانه‌هایی ویژه از جمله سریال‌های ایرانی مسابقات و سرگرمی و ویژه برنامه‌های مختلف و گلگشت‌های ایرانگردی و مخاطبان خواهد بود.
ویژه برنامه‌های نوروزی شبکه دو

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، برنامه ویژه سال تحویل با اجرای پژمان بازغی و احتمالاً داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) یکشنبه 29 اسفند از ساعت 21 تا 23 و دوشنبه 30 اسفندماه از ساعت 8 الی 16 تقدیم بینندگان این شبکه خواهد شد. این ویژه برنامه با بخش های نمایشی، گفت و گو با هنرمندان و چهره های شاخص فرهنگی هنری همچنین دعوت از اقشار مختلف جامعه که دارای ویژگی خاصی هستند همراه مخاطبان خود خواهد بود. در این ویژه برنامه که گمان می‌رود در لوکیشن محله گل و بلبل برگزار شود، عوامل این مجموعه تلویزیونی حضور خواهند داشت.
سریال نوروزی «مرز خوشبختی» 
سریال نوروزی شبکه دو با نام «مرز خوشبختی» در تعطیلات سال نو هر شب ساعت 21:30 از این شبکه روانه آنتن می شود. این مجموعه که مضمونی طنز و اجتماعی دارد کاریست از گروه فیلم و سریال شبکه دو، نوشته علی خودسیانی و به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی مهران رسام که برای نمایش در ایام نوروز آماده شده است.
«مرز خوشبختی» روایتی است از دغدغه جوانان برای اشتغال، مساله بیکاری و مهاجرت معکوس از شهرهای بزرگ به شهرستان ها. یکی از ویژگی های این سریال به لوکیشن های این مجموعه برمی گردد که عمدتا در باغ های گل شهرستان محلات فیلمبرداری شده. داستان ملموس در کنار قاب های زیبای این مجموعه  از نقاط قوت این سریال محسوب می شوند که برای پخش از شبکه دو سیما در نوروز 96 در نظر گرفته شده است.
پوریاپورسرخ، امیرحسین آرمان، مهدی سلوکی، شهرزاد کمالزاده، سروش جمشیدی، مریم معصومی، جمشید جهانزاده، عباس محبی، مهدی صباغی، فرزانه نشاط خواه، شهربانو موسوی، رضا یزدانی و جواد زیتونی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «مرز خوشبختی» به ایفای نقش می پردازند.


«محله گل و بلبل»
در ایام عید در «محله گل و بلبل» که همه ماجراهای آن در یک محله خیالی متشکل از خانه‌ها، خیابان‌ها، کوچه‌ها، مغازه‌ها و شهروندانی که هر کدام دغدغه‌های متفاوتی دارند، دنبال می‌شوند، یک داستان 15 قسمتی اتفاق می‌افتد که در آن به خط اصلی داستان چهار شخصیت با حضور اکبر عبدی، محمدرضا داودی نژاد، ارژنگ امیرفضلی و سیاوش مفید اضافه می‌شوند. 
تهیه‌کننده برنامه مسلم آقاجان‌زاده، کارگردان: احمد درویش علیپور، نویسنده: محمد درویش علیپور در کنار داریوش فرضیایی، امیرمحمد متقیان،‌‌ بهنوش بختیاری،‌ سارا خوئینی ها، ملیکا شریفی نیا،‌ نادر سلیمانی، امیر نوری،‌ امیر سهیلی، نعیمه نظام دوست، ابراهیم شفیعی،‌ جواد انصافی، آرش میراحمدی، عرفان برزین، مجید صیادی، فرید شهریاری و فرهاد بشارتی و عوامل این مجموعه تدارک ویژه خود را هر روز ساعت 18:40 و بازپخش آن را ساعت 10:30 تقدیم مخاطبان می کنند.

«کلاه قرمزی»
مجموعه «کلاه قرمزی» کارى از گروه کودک و نوجوان شبکه دو در جدول پخش برنامه هاى نوروزى این شبکه قرار دارد تا در سال جدید مخاطبان خود را همراهی نماید. این مجموعه هر شب ساعت 20:00 روانه آنتن می شود.


«بهترین شو»
برنامه «بهترین شو» با حضور عموهای فیتیله‌ای عنوان برنامه دیگری است که در قالب یک مسابقه استعدادیابی کودکان و نوجوانان، به تهیه کنندگی علیرضا آقایی و اجرای محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی در ایام نوروز پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت 14:00 در جدول پخش برنامه های شبکه دو سیما قرار دارد.
«خانه بی بی گندم» عنوان یک مجموعه عروسکی به تهیه کنندگی امین امانی است که در ایام عید هر روز ساعت 10:00 صبح از این شبکه پخش می شود.
«مسابقه محله» برنامه سرگرم کننده ای که سال هاست با تهیه کنندگی و اجرای مسعود روشن‌پژوه به روی آنتن می رود نیز در لیست برنامه های نوروزی این شبکه قرار دارد. پخش این برنامه که با حضور کودکان و نوجوانان در شهرهای مختلف ضبط می شود در ایام عید نیز هر روز ساعت 13:45 خواهد بود.


«جیب جیب»
«جیب جیب» مجموعه‌ای با ساختاری پویانمایی است که پخش آن از عید نوروز برای مخاطبان خردسال این شبکه در نظر گرفته شده است. این مجموعه دو کاراکتر فانتزی دارد که به همراه یک کودک و عروسکش در هر برنامه موضوعی جدید را برای این رده سنی با نگاهی متفاوت بازگو می‌کند. جیب جیب هر روز ساعت 13:30 به مخاطبان خردسال این شبکه ارائه می‌شود. تهیه کننده و سرپرست نویسندگان آزیتا رضایی و کارگردان این برنامه مجتبی ظریفیان است.


«شهر به شهر»
برنامه «شهر به شهر» به بررسی آداب و رسوم مناطق مختلف ایران با حضور نوجوانان هر منطقه خواهد پرداخت. در این برنامه که هر روز ساعت 14 از شبکه دو سیما پخش می شود، یک نوجوان به عنوان نماینده یک شهرستان انتخاب می‌شود و آداب و رسوم شهر محل سکونتش را به منظور آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با منطقه مورد بحث برخواهد شمرد. تهیه کننده این برنامه جواد خانی است.
ادای دینی به غایبان آسمانی بهار 96
گروه برنامه ساز «از آسمان» در نوروز 96 گفت و گوی نوروزی در کنار سفره هفت سین بر مزار شهدای مدافع حرم و بیان خاطرات عیدانه این شهدای بزرگوار را برای بینندگان این شبکه تدارک دیده که هر روز ساعت 12:50 به روی آنتن خواهد رفت.
«دست پخت های خودمانی»
مسابقه «دست پخت های خودمانی» نیز از جمله تدارک های شبکه دو برای نوروز 1396 است. «دست پخت های خودمانی» مسابقه ای مفرح به تهیه کنندگی و کارگردانی فریدالدین نیکجو و با اجرای حسین رفیعی و روشنک عجمیان است که هر شب ساعت 23:00 پخش می شود و بازپخش آن ساعت 15:00 خواهد بود. این مسابقه چهره های سرشناس بازیگری را طی یک مسابقه آشپزی در استودیو گرد هم آورده تا طی ایام نوروز برنامه هایی شاد و ویژه این ایام را به مخاطبان خود ارائه کند.


«راهیان نور»
برنامه «راهیان نور» عنوان مستند گزارشی است که هر روز ساعت 11:30 ارتباط با مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور شامل جبهه های خوزستان، ایلام و کرمانشاه را برای بینندگان خود فراهم کرده است. گفتگو با افراد حاضر در این مناطق، تصویر کردن یادمان های شهدا و انعکاس اتفاقات، برنامه ها و فعالیت های در حال انجام در این مناطق در دستور پخش برنامه «راهیان نور» قرار دارد.
همچنین سخنرانی های مذهبی به تهیه کنندگی مسعود پورفرج نیز هر روز ساعت 6 صبح روانه آنتن می شود.
«کام شیرین»
میان برنامه «کام شیرین»  به تهیه کنندگی محمد یعقوبی و محمد سلیم کیا و کارشناسی و اجرای هومن نامور حاوی آموزش هایی پیرامون مهارت‌ها و آداب زندگی به ویژه در حیطه ازدواج، صله رحم و ... به تناوب از این شبکه پخش می‌شود.
«جهانی که گذشت»
مستند «جهانی که گذشت»  با مروری بر رخدادهای سیاسی سال 95 هر شب ساعت 22:0 و «سفری دیگر» به تهیه کنندگی ایمان گودرزی که مستندیست در خصوص معرفی و نمایش آداب و رسوم نوروزی شهرهای ایران هر روز ساعت 9:30 در جدول پخش برنامه های شبکه دو قرار گرفته است.
«سفر ایمن»
برنامه «سفر ایمن» گزارشی پیرامون ارائه آخرین اخبار ترافیکی سفرهای نوروزی و بیان نکات ایمنی رانندگی مخصوص تعطیلات سال نو به تهیه کنندگی مجتبی رنجبر هر روز ساعت 16:45 مقابل دیدگان بینندگان این شبکه قرار خواهد گرفت. 
همچنین «نمادو» با رویکرد انعکاس حال و هوای نوروزی در سراسر کشورمان به تهیه کنندگی هادی خدّادی که هر شب ساعت 22:50 روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *