سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱

ورود تکنولوژی فضایی به ارتقای سطح کشاورزی

چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 507760
مدیر عامل یک شرکت فناور در زمینه سنجش از راه دور گفت: با استفاده از تکنولوژی فضایی، محصولات کشاورزی از نظر کیفی افزایش و سبب کاهش سموم می‌شود.
ورود تکنولوژی فضایی به ارتقای سطح کشاورزی
به گزارش جهان نيوز؛
سید علی احمدی مدیر عامل یک شرکت فناور در زمینه سنجش از راه دور با اشاره به ماهواره‌های سنجش از راه دور و ماهواره‌های مکان یاب اظهار داشت: بوسیله ماهواره‌های سنجش از راه دور یکسری از اطلاعات و داده‌ها به دست مردم به طور رایگان می‌رسد که ما در این شرکت با استفاده از این داده‌ها تولیدات کشاورزی را افزایش می‌دهیم. 
 
وی بیان کرد: از تصاویر ماهواره‌ای سنجش از راه دور در جهت شناسایی آفات محصولات کشاورزی و تلاش در جهت افزایش سطح تولید و ارتقای کیفیت این محصولات استفاده می‌کنیم. 
 
احمدی عنوان کرد: شرکت ما در حال حاضر استارت آپ است و به زودی مجوزهای دانش بنیان شدن را کسب می‌کند و برنامه آینده ما این است که از تکنولوژی فضا در جهت افزایش سطح محصولات بیشتر استفاده کنیم و در این راه نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت مالی هستیم. 
 
وی تاکید کرد: محصول این شرکت در حال تجاری سازی است ولی بازارهای هدف بین المللی را بدست نیاورده و برنامه اصلی این شرکت کسب بازار منطقه است. 
 
احمدی گفت: این شرکت سعی کرده تا تمامی کارهای حوزه کشاورزی و سموم بکار رفته در آن را برای افزلیش تولید محصولات بکار برد.
منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *