جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

الریان3-1پرسپولیس؛4 امتیاز در3 بازی‌خارج‌از خانه!

سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب: 507702
پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان شکست خورد.
الریان3-1پرسپولیس؛4 امتیاز در3 بازی‌خارج‌از خانه!
به گزارش جهان نيوز؛
تیم های الریان قطر و پرسپولیس تهران از ساعت 18:55 در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند.
 
ترکیب دو تیم

الریان: عمر باری، ناتان اوتاویو، گونزالو ویرا، مصعب خضر، عبدالکریم سالم، عبدالرحمن الحرازی، دانیل گومو، کوه میونگ جین، رودریوگو تاباتا، سرجیو گارسیا، سباستین سوریا
پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محسن ربیع خواه، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، سروش رفیعی، وحید امیری، مهدی طارمی
 
نیمه اول

نیمه اول را پرسپولیس بهتر آغاز کرد و دقیقه 1 شوت محکم راه دور صادق محرمی از بالای دروازه الریان بیرون رفت. خیلی زود پرسپولیس به گل رسید و دقیقه 5 پاس در عمق محسن مسلمان باعث شد طارمی با دروازه بان الریان تک به تک شود که شوت او دروازه حریف را باز کرد. دقیقه 17 با سماجت طارمی پرسپولیسی ها موقعیت خوبی در محوطه جریمه الریان به دست آوردند که در نهایت داور این حرکت را آفساید گرفت. دقیقه 18 در محوطه جریمه پرسپولیس تاباتا صاحب توپ شد و پس از جا گذاشتن مدافعان با یک شوت محکم دروازه بیرانوند را باز کرد. دقیقه 27 توپ پشت محوطه الریان به محسن مسلمان رسید که شوت این بازیکن از کنار دروازه عمر باری بیرون رفت. دقیقه 40 پرسپولیس حمله همه جانبه به دروازه الریان کرد که مدافع الریان با دست توپ را دفع کرد اما داور پنالتی نگرفت. دقیقه 41 کرنر ارسالی مسلمان به امیری رسید که ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه بیرون رفت.  دقیقه 44 پاس طارمی با ضربه سر به سروش رفیعی رسید که شوت محکم این بازیکن با واکنش زیبای دروازه بان الریان توپ به کرنر رفت.  دقیقه 45 با پاسکاری زیبای پرسپولیسی ها پشت محوطه جریمه الریان توپ به محسن مسلمان رسید که شوت این بازیکن از بالای دروازه باری بیرون رفت.
 
نیمه دوم

نیمه دوم را هم پرسپولیس هجومی تر آغاز کرد که در همان ابتدا شوت محکم و از راه دور احمدزاده را باری در آغوش گرفت. دقیقه 51 در دهانه دروازه باری توپ به مهدی طارمی رسید که شوت این بازیکن به مدافع الریان توپ را دفع کرد. دقیقه 57 خطای حسینی روی سوریا را داور پنالتی اعلام کرد و تاباتا به راحتی دروازه پرسپولیس را باز کرد. دقیقه 68 سانتر محسن مسلمان در دهانه دروازه به طارمی رسید که ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه بیرون رفت. دقیقه 72 ضربه ایستگاهی پشت محوطه الریان برای پرسپولیس را مسلمان پشت آن قرار گرفت که شوت او با اختلاف زیادی از بالای دروازه عبور کرد. دقیقه 78 نفوذ احمدزاده از چپ باعث شد وی از زاویه بسته صاحب موقعیت شود که شوت او را باری دفع کرد. دقیقه 84 علاالدین موقعیت خوبی در مقابل دروازه پرسپولیس به دست آورد که به بیراوند توپ را دفع کرد. دقیقه 87 سانتر تاباتا در دهانه دروازه پرسپولیس به گارسیا رسید که شوت این بازیکن درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *