جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۱۴
۵

واکنش رئیس سازمان بهزیستی به نامه حمید بقایی

سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 507628
رئیس سازمان بهزیستی در واکنش به نامه حمید بقایی گفت: «نفت ریخته را نذر امامزاده می کنند.» شاید خواسته‌اند از جمعیت هدف بهزیستی رأی بگیرند.
واکنش رئیس سازمان بهزیستی به نامه حمید بقایی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس چندی پیش در فضای مجازی نامه‌ای از قول حمید بقایی در خصوص سهام یا نفعی در بانک گردشگری منتشر شد که وی در این نامه عنوان کرده بود که اگر سهامی دارد آن را به سازمان بهزیستی می بخشد که با واکنش انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی مواجه شد.
در این نامه به نقل از میدان 72 آمده بود: 
«رئیس محترم بهزیستی
با سلام
احتراما اینجانب حمید بقایی هیچگونه سهام یا نفعی در بانک گردشگری ندارم اما چون بعضی‌ها اصرار دارند که بنده در این بانک سهام‌دار هستم و مسئول این بانک جناب آقای مهدی جهانگیری اخوی گرامی معاون اول رئیس جمهور نیز به روی خود نمی‌آورند لذا شاید ما سهامی داریم و خودمان خبر نداریم لذا بدینوسیله کلیه سهام خود را به سازمان بهزیستی اهداء می‌نمایم لطفا نماینده حقوقی سازمان جهت دریافت روز شنبه به بانک گردشگری مراجعه نمایند.»
در این میان رئیس سازمان بهزیستی در واکنش به این نامه گفت: بنده چنین نامه ای را اصلا نخوانده ام و در جریان آن نیستم.
وی افزود: ایشان چندی قبل در گفت‌وگو با یکی از رسانه ها گفته بود که اگر سهامی دارد آن را به بهزیستی می دهد اما چنین نامه ای خطاب به بهزیستی تاکنون ثبت نشده است.
محسنی بندپی با بیان این که «نفت ریخته را نذر امامزاده می کنند» ادامه داد: شاید خواسته اند از جمعیت هدف بهزیستی رای بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این اشراربازی ها کاراحمدی نژاد است.چون نمی تواند ورود کند می خواهد به رقبایش بگوید بیسواد ترین فرد کنار من یعنی بقایی از همه بیشتر رای می آورد من که باستان شناسم این را فهمیده ام مسولین نه؟
Iran, Islamic Republic of
بهتر نیست راجع به مسایل باستانی نظر بدی و از اظهار نظر در حوزه غیر مرتبط خودداری کنی؟!
Iran, Islamic Republic of
حوزه مرتبط شما چیه?
مرد حسابی اینجا محل نظرات خوانندگانه
چه این آقای باستان شناس و چه شما برادر عقل کل.
Canada
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
مجید
Iran, Islamic Republic of
پس جناب دولتی ها هم از قدرت جامعه ی هدف بهزیستی مطلعند؟
معلولین، زنان سرپرست خانوار، ایتام، زنان و کودکان بد سرپرست، متکدیان و معتادان جامعه ی هدف بهزیستی هستند.
اگر بخواهیم فقط معلولین را در نظر بگیریم، طبق نظر سازمان بهداشت جهانی حدکد ده درصد جمعیت جهان دچار معلولیت هستند. یعنی برای ایران حدود هشت میلیون نفر.
این جمعیت کمی است؟ قدرتی که معلولین دارند قادر به تعویض نتیجه انتخابات های مهم است.
هرچند بسیاری از معلولین از این قدرت غافل هستند. ولی اینکه یکبار رئیس بهزیستی تلویحا به این موضوع اشاره کرد، جای تامل دارد.
اما چرا چاپعه ای با این توانایی قدرت خود را به رخ تصمیم گیران نمی کشد؟! و چرا مسئولین کمترین توجهی به این جامعه ی مهم و قدرتمند نمی کنند؟؟!