پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲

انتصاب پسر رئیس دانشگاه آزاد در واحد خارج کشور

دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 507485
موسوی لارگانی با بیان اینکه میرزاده رئیس دانشگاه آزاد بعد از اینکه رئیس شده پسر خودش را در یکی از واحدهای خارج از کشور مسئول کرده است، پاره ای از موارد تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی طی سالهای 92 تا 95 را برشمرد.
انتصاب پسر رئیس دانشگاه آزاد در واحد خارج کشور
به گزارش جهان نيوز؛
ناصر موسوی لارگانی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه میرزاده رئیس دانشگاه آزاد بعد از اینکه رئیس شده پسر خودش را در یکی از واحدهای خارج از کشور مسئول کرده است، گفت: در بحث کارهای عمرانی بزرگ که حتما باید در خصوص آن مناقصه انجام شود، بدون برگزاری مناقصه پیمانکار گرفتند و از بین پیمانکاران هم افرادی بودند که ارتباطات خاصی با مدیران داشتند و اینها باعث می شود که آن پیشرفتی که باید داشته باشد حاصل نشود.
 
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه ما یک تحقیق و تفحصی از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی طی سالهای 92 تا پایان سال 95 را در دستور کار مجلس قرار داده ایم، برخی از این موارد را به شرح ذیل برشمرد.
 
موسوی لارگانی علت عدم اجرای دقیق اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی توسط مدیران آن را اولین مورد خواند و گفت: مورد دیگر که در دستور کار مجلس قرار گرفته روشن شدن علت انتصاب افراد حاشیه دار و فعال در فتنه 88 در پست های مهم دانشگاه آزاد است.
 
وی مورد دیگر را دلیل واگذاری پروژه های عمرانی در واحدهای مختلف بدون برگزاری مناقصه به پیمانکاران خاص برشمرد و افزود: مورد دیگر دلیل راه اندازی واحدها و رشته های مختلف بدون اخذ مجوز قانونی و بدون در نظر گرفتن نیازهای جامعه و علت عدم نظارت بر واحدهای برون مرزی و بین المللی دانشگاه است.
 
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان تخلفات مالی که در دانشگاه آزاد انجام شده است را به عنوان یکی دیگر  از مواردی که جهت تحقیق و تفحص دردستور کار مجلس قرار گرفته است نام برد.
منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *