پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

گوشت گوسفندی ارزان شد

دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 507391
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: در حال حاضر هر کیلو شقه گوسفندی با نرخ 34 تا 35 هزار تومان به مغازه دار و 37 تا 38 هزار تومان به مشتری عرضه می شود.
گوشت گوسفندی ارزان شد
به گزارش جهان نيوز؛
علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی، از کاهش هزار تومانی نرخ گوشت گوسفندی در دو هفته اخیر خبر داد و گفت: در حال حاضر هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۳۴ تا ۳۵ هزار تومان به مغازه دار و ۳۷ تا ۳۸ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه بازار از رکود خاصی برخوردار است، افزود: با توجه به روزهای پایانی سال و شروع سفرهای نوروزی از اواخر هفته پیش‌بینی می‌شود که تقاضا با افزایش جزئی در بازار همراه باشد.
 
به گفته ملکی با وجود عرضه مناسب دام در میادین کمبودی در بازار وجود ندارد.
 
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در پاسخ به این سؤال که احتمال کاهش و افزایش قیمت طی روزهای آتی در بازار وجود دارد، تصریح کرد: طی چند روز آینده بعید است که نوسانات قیمتی در بازار اتفاق افتد و تنها بعد از تعطیلات باید منتظر ماند و دید که وضعیت عرضه و تقاضا به کدام سمت وسو می‌رود.
منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *