جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
ملی‌پوشان ایران شایستگی قهرمانی آسیا و حضور در جام جهانی را داشتند

پیام‌تبریک تاج برای قهرمانی تیم‌ملی‌ساحلی

يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۸
کد مطلب: 507162
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: بازیکنان ارزنده تیم ملی ساحلی شایستگی قهرمانی آسیا و حضور در جام جهانی را داشتند.
پیام‌تبریک تاج برای قهرمانی تیم‌ملی‌ساحلی
به گزارش جهان نيوز به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون در پیام خود به مناسبت افتخارآفرینی ساحلی بازان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت:  تیم یکدل، منسجم و بزرگ فوتبال ساحلی ایران بار دیگر افتخاری برای مردم کشور آفرید و با نشان دادن اقتدارش در آسیا، دوباره خود را به جمع بزرگان این رشته در جام جهانی رساند. بدون شک تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با پشت سر گذاشتن اردوهای فرسایشی و متوالی، با غیرت بازیکنان خود و هدایت صحیح کادر فنی توانست امروز با شایستگی بر بام آسیا بایستد.
رئیس فدراسیون در ادامه خاطر نشان کرد: بازیکنان ارزنده این تیم شایستگی قهرمانی آسیا و حضور در جام جهانی را داشتند و اکنون که به این مهم دست یافتند، بدون شک می‌توانند با حضور پر قدرت در جام جهانی باهاما تمامی دستاوردهای خود در ادوار گذشته جام جهانی را ارتقا بخشند.
رئیس فدراسیون در پایان اظهار داشت: کسب این عنوان افتخارآمیز برای کشور عزیزمان را به جامعه فوتبال و فوتبال ساحلی به ویژه باشگاه‌های تلاشگر رشته فوتبال ساحلی که زحمات زیادی را برای پرورش بازیکنان در سراسر کشور بر عهده دارند و همچنین به همه پیشکسوتان این رشته تبریک و تهنیت می‌گویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *