پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۸
۲

جزئیات پاتک وزارت اطلاعات به سرکرده گروهک کومله

جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۱۵
کد مطلب: 506897
یک منبع خبری مؤثق اطلاع داد: در روزهای گذشته، فردی ناشناس، سرکرده گروهک تجزیه‌طلب کومله کمونیستی را به‌مدت نیم‌ساعت به صورت تلفنی، تخلیه اطلاعاتی کرده و از این طریق اطلاعات مهم و بسیار محرمانه‌ای به‌دست آورده است.
جزئیات پاتک وزارت اطلاعات به سرکرده گروهک کومله
به گزارش جهان نيوز سید ابراهیم علیزاده سرکرده گروهک تجزیه‌طلب موسوم به کومله کمونیستی که بعد از این ماجرا دچار فشار روحی و روانی شده است، با لو رفتن این ماجرا، برای کم کردن بار سنگین آن در بین اعضای گروه ادعا می‌کند در همان دقیقه اول متوجه مشکوک بودن تماس تلفنی شده  و تماس را قطع کرده است!
 
اما جزئیات این گزارش بصورت اختصاصی به این شرح افشاء می‌شود؛
 
فردی ناشناس تحت عنوان"خبرنگار بی بی سی فارسی"! با سرکرده کومله تماس می گیرد و اعلام می دارد که قصد مصاحبه تلفنی با نامبرده را دارد. این فرد موفق می‌شود سرکرده کومله را اغفال  و اطلاعات بسیار حساس و مهمی از وی و گروهک متبوعش به‌دست بیاورد.
 
ابراهیم علیزاده در طول این مصاحبه اطلاعات خوبی ارائه و تخلیه اطلاعاتی می شود، بدون آنکه بداند در حال تخلیه اطلاعاتی است! این فرد ناشناس با موفقیت، سرکرده کومله را نیم ساعت بازجویی می کند و ضرب شست محکمی به این گروهک می‌زند.


منبع: کومله منتقد۱
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نسرین
Germany
خسته نباشید خیلی از این موفقیت خوشحالیم همیشه خوش خبر باشید سایت وزین جهان نیوز/انتشار چنین مطالبی از گروههای ضد انقلاب موجب آگاه سازی بیشتر کردهای ایران و مردم ایران میشه لطفا این کار رو استمرار بدید با تشکر فراوان از زحماتتون و خبر بسیار خوبتون
زنده باد ایرانمان با ترک و کرد و فارس و عرب و بلوچش.
و جاویدان باد نقشه خوش فرم کشورمان ایران.