سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

دورتموند 4-0 بنفیکا؛ برد استراتژی هجومی

پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۲۴
کد مطلب: 506747
بروسیا دورتموند در یک بازی برتر موفق به شکست و حذف نماینده پرتغال شد.
دورتموند 4-0 بنفیکا؛ برد استراتژی هجومی
به گزارش جهان نيوز؛
همان طور که پیش تر توماس توخل گفته بود، دورتموند با ارائه یک بازی سراسر هجومی موفق به شکست 3-0 بنفیکا شد و در مجموع با نتیجه 4-1 به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید. پیرامریک اوبامیانگ که در دیدار رفت فرصت های مسلم را از دست داد، در این دیدار هت تریک کرد و مرد اول میدان بود.
 
ترکیب تیم ها

بروسیا دورتموند (3-4-3): بورکی، سوکراتیس، مارک بارترا، پیشچک، دورم، اشملتسر، وایگل، کاسترو، پولیشیچ، دمبله، اوبامیانگ
بنفیکا (1-3-2-4) : ادرسون، لوئیزائو، لیندلوف، نلسون سمدو، الیزئو، آندره آلمیدا، ساماریس، پیتزی، سروی، سالویو، میتروعلو
 
گزارش بازی

بازی از سوی شاگردان توماس توخل بسیار هجومی آغاز شد و در دقیقه چهار دورتموند توسط ضربه سر خوب اوبامیانگ به گل رسید. دقایقی بعد، در یک ضدحمله شوت عثمان دمبله با اختلاف کمی به بیرون رفت.  در دقیقه 20 ادرسون مهار خوبی انجام داد تا بنفیکا همچنان امیدوار بماند. لوئیزائو همچنین دروازه بورکی را تهدید کرد اما این دروازه بان سوئیسی مطمئن ظاهر شد. در دقایق پایانی نیمه اول، بازی کمی از سوی هر دو تیم خشن دنبال شد و نیمه اول با پیروزی 1-0 تیم میزبان خاتمه یافت.
تکمیل می شود...
 
شرح گل ها
دقیقه 4 (دورتموند): با سانتر زیبای پولیشیچ، پیرامریک اوبامیانگ با ضربه سری دقیق دروازه ادرسون را فرو ریخت.
دقیقه 59 (دورتموند): این بار پولیشیچ در نقش گلزن ظاهر شد و پاس خوب پیشچک را به صورت چیپ گل دوم بی فائو بی تبدیل کرد. این نخستین گل این وینگر جوان آمریکایی در لیگ قهرمانان اروپا بود.
دقیقه 61 (دورتموند): اوبامیانگ که شب خوبی را سپری کرد، روی پاس خوب اشملتسر به زیبایی دروازه بنفیکا را باز کرد.
دقیقه 85 (دورتموند): و بازهم اوبامیانگ؛ مهاجم گابنی که عامل اصلی ناکامی تیمش در بازی رفت بود، با ضربه ای خوب پاس دورم را به گل چهارم تیمش تبدیل کرد و هت تریک خود را کامل کرد.
 
آمار بازی


 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *