شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۷

افتخار می‌کنم بدون اجازه احمدی‌نژاد آب نمی‌خورم

چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب: 506718
حمید بقایی گفت: من افتخار می‌کنم که بدون اجازه دکتر احمدی‌نژاد آب نخورم، برخلاف کسانی که بدون اجازه بیگانه آب نمی‌خورند.
افتخار می‌کنم بدون اجازه احمدی‌نژاد آب نمی‌خورم
 به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، حمید بقایی که پیش از این برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم اعلام آمادگی کرده است، در یک نشست تبیینی با حضور جمعی از حامیانش اظهار کرد: گفته‌اند فلانی بدون اجازه احمدی‌نژاد آب نمی‌خورد. من افتخار می‌کنم که بدون اجازه دکتر احمدی‌نژاد آب نخورم، برخلاف کسانی که بدون اجازه بیگانه آب نمی‌خورند!
وی ادامه داد: یکی از دلایل حضور بنده ظلمی است که به مردم و عدالت شد. وقتی به دروغ خدمات دکتر احمدی نژاد و هشت سال خدمت را که متعلق به ملت است زیر سوال می‌برند ظلم است.
بقایی افزود: وقتی جواب تهمت‌ها را می‌دهیم به‌جای پاسخ، تمسخر می‌کنند. بسیاری از مشکلات ما ناشی از همین بی‌اخلاقی‌ها است.
وی همچنین بیان کرد: اعتقاد دارم مشکلات اقتصادی قابل حل است. بدانید قطعا من راه، روش و شیوه استاد خودم جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد را ادامه خواهم داد.
معاون اجرایی دولت احمدی‌نژاد در ادامه عنوان کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری و دعای خیر مردم ما را در این راه کمک خواهند کرد.
وی همچنین تاکید کرد: دلمان برای وطنمان می سوزد. والله هیچ چشمداشتی برای هیچ سمتی ندارم و برای خدمت آمده‌ام.
بقایی اضافه کرد: تلاش می‌کنم دروغ برای همیشه از این کشور جمع و اخلاق حاکم شود. ان‌شاءالله به نقطه‌ای برسیم که ایران همچون گذشته نگین تاریخ شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این دیگه چه جور رفتار و افتخاریه. گمان نکنم در حیطه اسلام چنین رفتاری توصیه شده.
Iran, Islamic Republic of
چرا؟ !
Iran, Islamic Republic of
نفهمیدیم این حرف الآن به نفع احمدی نژاد شد یا به ضررش؟
Iran, Islamic Republic of
انگار اجازه لبخند هم نگرفته هنوز این بنده خدا.
خب انسان عاقل اگه تشنه است آب میخورد. اینکه اجازه نمیخواهد.
روزه را هم برای رضای خدا میگیرن نه رضای بتهای فرضی.
Canada
در یک نشست تبیینی با حضور جمعی از حامیانش اظهار کرد: گفته‌اند فلانی بدون اجازه احمدی‌نژاد آب نمی‌خورد. من افتخار می‌کنم که بدون اجازه دکتر احمدی‌نژاد آب نخورم، برخلاف کسانی که بدون اجازه بیگانه آب نمی‌خورند!
سعید110
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد اینکه به شما گفته شد در عرصه انتخابات وارد نشوید و فضا را به نفع دوستداران کدخدا! احساسی و دو قطبی نکنید، حتی آن نامه های کذایی را ننویسد، می فهمید یعنی چه؟! دیدی بازم سرخود هستید و معنی و مفهوم ولایت پذیری را نمی فهمید؟!
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر احمدی نژاد رو عشق است و بس .!!!!!!!!!!