پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۱
۲۲

بیانیه دوم احمدی‌نژاد در پاسخ به ادعاهای روحانی منتشر شد

سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب: 506527
رئیس جمهور سابق کشورمان در دومین بیانیه نسبت به مواضع مدیران دولت فعلی درخصوص خالی بودن ذخایر غذایی کشور در ابتدای دولت یازدهم واکنش نشان داد.
بیانیه دوم احمدی‌نژاد در پاسخ به ادعاهای روحانی منتشر شد
به گزارش جهان نيوز، دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در دومین بیانیه تشریحی، نسبت به مواضع مدیران دولت یازدهم واکنش نشان داد.
 
متن این بیانیه به شرح ذیل است:  
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیرانصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه
 
ملت بزرگوار ایران
 
با سلام و تحیات الهی، آرزومند سلامت و عزت برای شما، همه موحدان، صالحان، عدالت طلبان و آزادیخواهان جهان هستم.
 
اما در گزارش اول تشریح ادعای خالی بودن خزانه در آستانه مذاکرات هسته ای را به عرض ملت شریف رساندم و به لطف الهی به مرور به دیگر ادعاها از جمله بدهکار بودن دولت، یارانه ها، فساد، مواضع هسته ای و درآمد ارزی نیز خواهیم پرداخت. انشاءالله
 
دوم : خالی بودن انبارهای کالاهای اساسی در کشور
 
در آستانه مذاکرات هسته ای اعلام شد که در روز تحویل دولت، انبارهای کالاهای اساسی کشور به ویژه گندم خالی بوده است و در برخی مناطق فقط برای سه روز و دیگر کالاها حداکثر یک هفته ذخیره وجود داشته است و ادعا شد که دولت فعلی توانسته است وضع را مدیریت و از بروز بحران جلوگیری نماید.
 
نکات زیر قابل توجه است:
 
بنا بر اعلام رسمی سازمان غله، در هفته قبل از ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ یعنی آغاز دولت جدید بیش از ۳,۲۰۰,۰۰۰ (سه میلیون و دویست هزار) تن گندم و حدود یک سوم مصرف سال کشور فقط در سیلوهای وزارت بازرگانی ذخیره بوده است. از آنجا که با اجرای هدفمندی یارانه ها دولت بخش مهمی از خرید گندم را به کارخانجات آرد و دیگر مصرف کنندگان عمده سپرده بود، همزمان مقدار قابل توجهی گندم در انبارهای کارخانجات آرد و دیگر مصرف کنندگان ذخیره بود.
 
به علاوه مرداد ماه اوج فصل خرید گندم است و در مرداد ۱۳۹۲ میلیون ها تن گندم در دست خرید و حمل به سیلوها بوده است.
 
دولت دهم برای افزایش امنیت تامین انواع کالاهای اساسی در شرایط تحریم، در زمان تحویل دولت، حداقل نیاز شش ماه کشور را خریداری و بخش مهمی از آن را ذخیره کرده بود. به علاوه با تصمیم ستاد تدابیر ویژه اقتصادی، برای افزایش ذخیره تا یک سال، دولت دهم اقدامات لازم و سفارشات خرید را انجام داده بود.
 
این همان کاری بود که رئیس محترم دولت فعلی، قبل از شروع به کار رسمی به آن اعتراض کرده بودند و دوستان ایشان با سر و صدای رسانه ای و تبلیغاتی مدعی شده بودند که دولت دهم در حال خالی کردن صندوق توسعه ملی است. اعتراض ایشان موجب توقف روند خرید کالاهای اساسی اضافه شد. اما پس از اطلاع یافتن ایشان از درستی کار که فقط برای کمک به مردم و دولت بعد بوده است، با اصرار خواستند که کار ادامه یابد و در اواخر دولت قبل بیش از ۲ میلیارد دلار دیگر کالا خریداری شد.
 
در بهترین شرایط و بدون هیچگونه مانع در جابجایی ارز در بانک های بین المللی و بدون موانع تحریم و با بهترین تیم کاری، سریع ترین روند خرید یک کالای اساسی و حمل به بنادر و انتقال به انبارها حداقل سه ماه طول می کشد.
 
سوال جدی این است که هدف از طرح این ادعای نادرست در آستانه مذاکرات هسته ای چه بوده و از این رهگذر چه خساراتی به منافع ملی وارد شده است و سوال دیگر اینکه دولت فعلی با کدام مکانیزم ظرف سه روز یا یک هفته آن هم با خزانه خالی توانسته است انبارها را پر کند و از بروز بحران جلو گیری نماید؟
 

خادم ملت ایران
محمود احمدی نژاد

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بهترین کسی که میتواند پته اینها رابریزد روی آب آقای احمد نژاد است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
البته دیگر پته ای از اینها نمونده ولی خوب نمک روی زخم فعال است
حجت جوادی شیرازی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد رئیس جمهوری پاک وشجاع و مردمی است آرزوی همه ما بازگشت اوست .
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز مامتشکرهمه ی زحمات مستمروخالصانه اقای احمدی نزادیم ولی معایب را هم ببینیم بد نیست تاکیدزیادی برملی گرایی ما را ازجهان اسلام وجبهه جهانی مستضعفین دور میکند ومتاسفانه انگارایشان متوجه نیست وبا توجه به منع ایشان برای نامزدشدن .بهتراست هوای تازه ای بیاید .شخصی بی حاشیه ومتعهدباتیمهایی جوان وکارامد که بتوانند به معنای حقیقی کلمه نظامات اصیل اسلامی راجایگزین نظامات ونهادهای که از دل تمدن غرب امده اندبنماید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
البته به شرط اصلاح یک سری موارد
Iran, Islamic Republic of
حریفی چون احمدی نژاد برای روحانی مناسب است تا لفاظی های او را با شجاعت و جسارت به چالش بکشد
رسول
Iran, Islamic Republic of
احسنت به احمدی نژاد این یک مناظره واقعی منتها بدون روحانیه
ایکاش مناظره رودررو کنند
Iran, Islamic Republic of
سه سال و نیم این بنده پرتلاش خدا را کوبیدند حالا اگر جواب این سوال های به حق را دارند بسم الله
افشین
Iran, Islamic Republic of
فراموش نمیکنیم مصائب و معصیت های آشکاری که کمر مردم را در زمان ریاست ایشان شکست زمانی که دم از هاله نور زده می شد، زمانی که رشد اقتصادی منفی کشور، 10 درصد اعلام می شود، زمانی که پول های مردم بناحق در اختیار بابک زنجانی ها قرار می گرفت، زمانی که ثروت مردم ایران (نفت) به خارجی ها فروخته می شد و دلال ها بعد از کسر پورسانت مابقی پول مان را می دادند، زمانی که به خاطر تحریم ها و سوء مدیریت ها، مردم حتی نمی توانستند دارو بخرند، زمانی که دکل ها گم می شد و زمین ها خورده می شد، زمانی که بودجه درمانی کشور را به واردات خودروهای لوکس اختصاص می دادند، زمانی که بزرگ ترین اختلاس های تاریخ بشر در ایران رخ می داد، زمانی که
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
سوال جدی این است که هدف از طرح این ادعای نادرست در آستانه مذاکرات هسته ای چه بوده و از این رهگذر چه خساراتی به منافع ملی وارد شده است و سوال دیگر اینکه دولت فعلی با کدام مکانیزم ظرف سه روز یا یک هفته آن هم با خزانه خالی توانسته است انبارها را پر کند و از بروز بحران جلو گیری نماید؟!؟!؟!؟!؟!؟!
هدفش فقط اغفال مردم بوده تا راحتتر بتونه کدخدا رو برما مسلط کنه
ایران
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد
همه اتهاماتشان را پاسخ بده مرد
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظت كنه
فقط اي كاش از اين بقايي و مشايي و ... دست برمي داشتي. ميشدي همون احمدي نژاد اولي. با همون كت. اونوقت ديگه فدايي داشتي
سرور
Iran, Islamic Republic of
دکتر عزیز اینها جوابی ندارند.آن زمان مست قدم زدن با کدخدا بودند.
Iran, Islamic Republic of
1 - خواندم که فلانی توصیه رهبری را در تریبون عمومی اینگونه تعبیر می کرد که :
" درباره دولت گذشته می گوییم بعضی ناراحت می شوند وقتی ان دولت بود می گفتند انتقاد نکنید تضعیف می شود الان هم می گویند چکار دارید آن دولت که رفته درباره دولت خودتان حرف بزنید"
2- با توجه به نزدیک شدن به فصل انتخابات مردم باید بدانند دولت اقای احمدینژاد علیرغم قصور در برخی حوزه ها قرارنیست متمسک و بهانه عده ای شود که در حال توجیه کار خود هستند .
نکات مطرح شده جدای از صحت و سقم ، بسیار شفاف هستند و اگر صحیح نیستند براحتی قابل دفاع خواهند بود . فعلا که در مورد پاسخ به نامه اول اقای احمدینژاد چیزی ندیده ایم جزبلغور کردن سطحی و بی محتوای زنجیره ای ها .
من شخصا این ابتکار اقای احمدینژاد را بشدت تایید و از اطلاعات ان استفاده خواهم کرد مگر خلاف ان ثابت شود .
افشین
Iran, Islamic Republic of
چندین بار در محاکم قضایه خلاف ان ثابت شده است از معاون اول ایشان تا معاون سوم ایشان دزدی ها و اختلاسهای ایشان ولی شما اگر صد بار دیگر هم ثابت شود دل در گرو یار دارید چون سخت است برای شما تغیر کردن
ashk
Iran, Islamic Republic of
بهتر بود همان زماني كه دولت مستاجل فعلي ناجوانمردانه عملكرد دولت قبل را به باد انتقاد مي گرفت و يك طرفه هر چه مي خواست براي توجيه ضرورت برجام سياه نمايي ميكرد تا نشان دهد كه كشور به استيصال رسيده و پذيرش بر جام اجتناب ناپذير است رسانه محترم ملي هم يك تريبون براي وزراي دولت قبل مي گذاشت تا انها بتوانند از عملكرد خود نيز دفاع نمايند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حرف شما خوب بود زمانی که اصلاح طلبانی نداشتیم که شعار زنده باد مخالف سر می دهند ولی عملا او را خفه میکنند و اصول گرایانی نداشتیم که همه چیز را از زاویه اعتقادات خود می بینند و واقعیت خارجی را حس نمیکنند.
Iran, Islamic Republic of
دولت فعلی فقط بلد است تمام گندکاری هایش رو به دولت قبل نسبت بدهد . دور بعد حسن روحانی بای بای .
saeed
Iran, Islamic Republic of
زنده باد احمدی نژاد
احمد
Iran, Islamic Republic of
میگم حالا چطور احمدی نژاد دم انتخابات یادش افتاده که جواب روحانی رو بده ؟؟؟
لابد اصلا هم قصد دوقطبی سازی و در نتیجه کمک به روحانی رو نداره
جبهه مستکبران !!!
حمید
Iran, Islamic Republic of
قطعادراول کار دولت یازدهم تواون شرایط درهم نمیشد وفضا مناسب نبود که جواب روحانی رابده الان که بعداز چهارسال دولت روحانی دستش خالیست راحتر میشه جواب داد وافکارعمومی هم میپذیرند ...
Iran, Islamic Republic of
ميگم هان ! شما جهان نيوزى ها بيشتر از بقيه رسانه ها /چه اصلاح طلب و چه اصول گرا /به آزادى بيان اعتقاد داريد ! جاى تبريك داره واقعاً خسته نباشيد، من كه هر وقت نظرات مخالف رو كه راحت منتشر ميكنيد ميخونم سر ذوق ميام و پيش خودم ميگم اين اقدام - انتشار آزادانه نظر مخالف و پرهيز از سانسور - حاكى از اعتقاد زاكانى و دار و دسته اش به درستى عقايد باند خودشونه ! وجداناً دوباره بايد به شما تبريك گفت ، اصلاً و ابداً انحصارطلب نيستيد !