پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

بازجویی از نتانیاهو به اتهام فساد برای چهارمین بار

سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 506384
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای چهارمین بار از سوی پلیس این رژیم مورد بازجویی قرار گرفت.
بازجویی از نتانیاهو به اتهام فساد برای چهارمین بار
به گزارش جهان نيوز به نقل ازتسنیم به نقل از روسیاالیوم، پلیس رژیم صهیونیستی روز گذشته بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم را برای چهارمین بار مورد بازجویی قرار داد.

رئیس‌پلیس رژیم صهیونیستی پیش از این به خبرنگاران گفته بود که به زودی محاکمه نتانیاهو را به پایان خواهیم رسید و ما در مراحل پایانی قرار داریم.

نتانیاهو از اواخر سال 2016 میلادی درگیر دو پرونده فساد است. براساس اولین پرونده، نتانیاهو و همسرش مظنون به دریافت هدایای گرانقیمت از یک بازرگان هستند. براساس دومین پرونده، نتانیاهو متهم است که برای مذاکره با مدیر بزرگترین روزنامه صهیونیستی به منظور حمایت خبری از خود تلاش کرده است. نتانیاهو این اتهامات را رد کرده است.

همچنین هفته گذشته وزارت دادگستری رژیم اسرائیل از گشودن پرونده تحقیقات درباره فساد مالی احتمالی در روند خریداری زیردریایی از نوع دولفین از آلمان خبر داد که برخی نزدیکان بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مظنون به دست داشتن در آن هستند.

گفتنی است اگر اتهام دریافت رشوه نتانیاهو ثابت شود، به موجب قانون اسرائیل او باید 10 سال حبس شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Netherlands
کاش این خبر را نشر نمی کردید. جرثومه نخست وزیرش را به دادگاه می کشاند ، اما آقا مهدی یک گروه مومن را بمسخره گرفته و لبخند می زند و .....
ولا یبغی مع ظلم