پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

حال احمد عزیزی وخیم است/ مردم دعا کنند

يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب: 506160
خواهر احمد عزیزی از وخیم شدن حال این شاعر انقلاب خبر داد و گفت: عمل جراحی دوم او انجام نشد. در حال حاضر حال برادرم مساعد نیست.
حال احمد عزیزی وخیم است/ مردم دعا کنند
به گزارش جهان نيوز، زینب عزیزی، خواهر احمد عزیزی، با اشاره به آخرین وضعیت جسمی برادرش گفت: حال برادرم زیاد مساعد نیست. قرار بود امروز مجدداً مورد عمل جراحی قرار گیرد، اما پزشکان در اتاق عمل متوجه شدند که روده کوچک احمد از کار افتاده و خون‌رسانی انجام نمی‌شود. این عمل بی‌نتیجه انجام نشد.
وی ادامه داد: پزشکان نتوانستند هیچ کاری برای او انجام دهند. در حال حاضر وضعیت برادرم مساعد نیست. من از وضعیت سطح هوشیاری او دقیقاً اطلاع ندارم،‌ اما در حال حاضر چشم‌هایش بسته است و شرایط سابق را ندارد.
عزیزی در پایان از همه مردم خواست تا برای بازگشت بهبودی و سلامتی این شاعر انقلاب دعا کنند و گفت: امیدمان به خدا و دعای مردم است.
احمد عزیزی، از شاعران جریان‌ساز انقلاب و آئینی است. از او تاکنون کتاب‌های متعددی منتشر شده است. او از پانزدهم اسفند سال 86 به دلیل کاهش سطح هوشیاری ناشی از تشنج و اختلالات کلیوی به کما رفت و از آن زمان تاکنون در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه بستری است. عزیزی در این مدت تحت مراقبت‌های ویژه قرار داشت.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *