جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

گذری به نظام درمان از دریچه کاریکاتور

يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۲۶
کد مطلب: 505796
موضوع پنجمین دوره از مسابقات ماهانه کارتون و کاریکاتور بزنگاه اعلام شد.
گذری به نظام درمان از دریچه کاریکاتور
به گزارش  جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، مسابقه این دوره بزنگاه با موضوع «طرح تحول سلامت؛ پزشک‌سالاری و حقوق بیمار» خواهد بود و بر این اساس مشکلات نظام بهداشت و درمان کشور، چالش‌های طرح تحول سلامت و عملکرد وزارت بهداشت سوژه نقد و طنزپردازی کاریکاتوریست‌ها قرار می‌گیرد.

این مسابقات هر ماه حول یک موضوع ویژه برگزار می‌شود و هنرمندان حرفه‌ای یا آماتور می‌توانند از طریق تلگرام به نشانی @Bezangah95 آثار خود را ارسال نمایند.

بزنگاه هر ماه دو جایزه 5 میلیون ریالی به دو اثر برگزیده اهدا می‌کند.

طبق اعلام دبیرخانه مسابقه اسامی برندگان 25 اسفند اعلام و جوایز همان روز پرداخت خواهد شد. آخرین مهلت ارسال آثار بیستم اسفند ماه است.

هر شرکت‌کننده می‌تواند با 3 اثر در مسابقه شرکت کند.

فراخوان مسابقات ماهانه کارتون و کاریکاتور بزنگاه، هر ماه از طریق کانال تلگرامی مازیار بیژنی با نشانی @maziarbijani منتشر می‌شود که در آن، موضوع ویژه ماه مشخص شده است.

◀️ معرفی برندگان بهمن ماه

چهارمین دوره از این مسابقات بهمن ماه امسال با موضوع «عصر ترامپ، پایان رویای آمریکایی!» برگزار شد که ماه گذشته با معرفی دو اثر برگزیده به سرانجام رسید.

«رضا سهیلی‌راد» و «پویا عبدلی» جوایز 5 میلیون ریالی این مسابقه را از آن خود کردند.

داوری این دوره از مسابقه بر عهده مازیار بیژنی و شاهین کلانتری قرار داشت.

◀️ هر ماه یک مسابقه

فراخوان مسابقات ماهانه کارتون و کاریکاتور بزنگاه، اوایل هر ماه از طریق کانال تلگرامی مازیار بیژنی با نشانی @maziarbijani منتشر می‌شود که در آن، موضوع ویژه ماه مشخص شده است و هنرمندان تا پایان هر ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال نمایند.

بزنگاه هر ماه دو جایزه 5 میلیون ریالی به دو اثر برگزیده اهدا می‌کند.

طبق اعلام دبیرخانه مسابقه اسامی برندگان آخر هر ماه اعلام و جوایز همان روز پرداخت می‌شود.

هر شرکت‌کننده می‌تواند با 3 اثر در مسابقه شرکت کند.

مسابقات ماهانه کارتون و کاریکاتور بزنگاه به همت سازمان فضای مجازی سراج برگزار می‌شود.
تلفن دبیرخانه 88867360
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همانطور که جناب وزیر مربوطه تاکید فرمودن این طرح بیش از پزشک و بیمار بنفع سهامداران بخش بهداشت و درمان است. یعنی حدود 60-40 درصد بودجه طرح به سود انحصارات لوازم پزشکی تخصیص داده شده.