شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۳
حبیبی مطرح کرد

حضور «کواکبیان» تا روز آخر انتخابات ۹۶

چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۸
کد مطلب: 505426
رئیس ستاد انتخابات حزب مردم‌سالاری گفت: اگر شرایط خاصی در این انتخابات پیش بیاید، ممکن است کواکبیان در همین دوره تا آخر در عرصه بماند.
حضور «کواکبیان» تا روز آخر انتخابات ۹۶
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، آرش حبیبی رئیس ستاد انتخابات حزب مردم‌سالاری درباره حضور مصطفی کواکبیان در انتخابات سال آینده، گفت: کنگره تکلیف کرده که وی کاندیدا شود و ما در بین سایر کاندیداها وی را اصلح دانستیم. تصمیم نهایی با خودشان است و با توجه به شرایط پیش‌رو و تا زمان ثبت‌نام تصمیم خواهد گرفت.

حبیبی با بیان اینکه رویکرد حزب حمایت از دولت و شخص آقای روحانی است، اظهار داشت: نامزد حزب مردم‌سالاری برای کمک به روحانی وارد صحنه می‌شود. نگاه ما به انتخابات 1400 است و حزب برنامه بلندمدت برای انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم دارد.

رئیس ستاد انتخابات حزب مردم‌سالاری در پاسخ به این پرسش که آیا کواکبیان تا پایان انتخابات در صحنه می‌ماند یا خیر؟ گفت: اگر شرایطی در این انتخابات پیش بیاید، ممکن است در همین دوره تا آخر در عرصه بماند.

وی خاطرنشان کرد: هفته آخر اسفندماه آقای کواکبیان کنفرانسی خبری خواهد داشت و مواضع خود را درباره انتخابات اعلام می‌کند.

پانزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری جمعه (6 اسفند) در مجتمع آدینه تهران برگزار شد. در این مراسم اعضای این حزب تصویب کردند مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری نامزد ریاست‌جمهوری دوره دوازدهم شود.

کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری نیز با تشکر از اعضای این حزب در سراسر کشور گفت که با مشورت برخی از بزرگان در صورت صلاح‌دید این درخواست را اجابت می‌کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بايا شما ديگه چرا زحمت افتادي؟ يه سمناني هس ديگه ايشاللا بذا برادوربعد
محسن تهران
Iran, Islamic Republic of
آقای کواکبیان با سلام ، برای ریاست مجلس هم کاندید شدید ! ! چی شد ؟ ! از یه استاد دانشکاه بعید است اینقدر از وضعیت خود در جامعه و تحلیل درستی از وضع موجود نداشته باشد ! ! میشه لطفا بگین حزب شما چند نفر عضو دارد ؟ حداقل یه فراخوان در سمنان بدهید و ببینید در شهر خودتون چقدر محبوب هستید ! انتخابات مجلس هم که با باندی که آمده بودند رای آوردید و الا شما کجا و ریاست جمهوری ! ! کجا ! !
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم یی بشر زندگی نداره ما بت رای میدیم بیا شاید تونستیم از مجلس بیاریمت بیرون