جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

کلاهبرداری 600 میلیون تومانی مقام لشگری قلابی

دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 505139
رئيس پليس آگاهي قم گفت: متهمی که با معرفی خود به عنوان مقام لشگری 600 میلیون تومان از 15 نفر به بهانه تهیه آپارتمان و زمین کلاهبرداری کرده بود،شناسایی و دستگیر شد.
کلاهبرداری 600 میلیون تومانی مقام لشگری قلابی
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق ، سرهنگ احمد کرمی، اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی با جعل عنوان مسئولان لشگری از افراد مختلف مبالغی را جهت تهیه آپارتمان، زمین و امتیاز وام بانکی بنیاد مستضعفان و جانبازان دریافت کرده است، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی استان قرار گرفت.
 
به گفته وی، در ادامه با استعلام از سازمان های مربوطه، جعل عنوان از سوی نامبرده محرز و مشخص شد متهم از این طریق توانسته از شهروندان مبالغ زیادی کلاهبرداری کند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: با هماهنگی با مقام قضائی استان، نامبرده در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل مذکور البسه نظامی کشف شد.
 
به گزارش سایت پلیس،سرهنگ کرمی افزود: متهم سپس در رویارویی با شواهد موجود به 6 میلیارد ریال کلاهبرداری از 15تن از هموطنان اعتراف کرد که نهایتاً پس از تحویل به مرجع قضائی استان با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *