جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

عوارض جراحی‌های زیبایی و لاغری

دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 505114
ایرج خسرو نیا از پزشکان برجسته کشور و رییس هیات مدیره جامعه متخصصان داخلی ایران، برای پاسخگویی به سؤالات پزشکی مخاطبان، مهمان ما بود.
عوارض جراحی‌های زیبایی و لاغری
​به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس بسیاری از شکایاتی که از طرف مردم به سازمان نظام پزشکی می‌شود به دلیل عمل‌های زیبایی است، متاسفانه شاهدیم برخی از افرادی که به این عمل‌ها روی می‌اورند مشکلات زیبایی نداشته‌اند بلکه از مشکلات روحی و روانی رنج می بردند و از عمل های زیبایی که بر روی آن‌ها انجام شده است احساس نارضایتی می‌کنند.

بنده به هیچ وجه انجام این عمل‌ها را به دلیل عوارضی که دارند توصیه نمی‌کنم، بسیاری از افرادی که روی به عمل‌های زیبایی لاغری می‌آورند از عوارض این جراحی‌ها اطلاعی ندارند. باید توجه داشت که بسیاری از مبتلایان به چاقی به جای استفاده از رژیم های مناسب غذایی و انجام فعالیت های ورزشی به این نوع راهکار متوسل می شوند. عواملی مانند ژنتیک و محیط بر چاقی افراد تاثیر گذار است و معمولا این روند با الگوی غذایی نامناسب از قبیل پرخوری‌های زیاد زمینه بیشتر این معضل به ویژه چاقی در ناحیه شکم را به دنبال دارد. از جمله عوارض این عمل‌ها می‌توان به عفونت، تجمع مایع و از دست دادن پوست اشاره کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *