جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

خط و نشان رئیس باشگاه الوحده برای پرسپولیس

دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 505092
رئیس باشگاه الوحده امارات پیش از دیدار با پرسپولیس گفت:برای این بازی کاملا آماده هستیم تا مقابل پرسپولیس ۳ امتیاز کامل را کسب کنیم.
خط و نشان رئیس باشگاه الوحده برای پرسپولیس
به گزارش جهان نيوز؛
تیم فوتبال پرسپولیس فردا (سه شنبه) در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میهمان الوحده امارات است.

در این راستا احمد الرمیثی، رئیس باشگاه الوحده پیش از این دیدار حساس گفت: هر تیمی که بخواهد به رقابت ادامه دهد باید امتیاز کامل از بازی را بگیرد. ما برای این بازی کاملا آماده هستیم تا مقابل پرسپولیس 3 امتیاز کامل را کسب کنیم تا شکست در دیدار اول خود  را جبران کنیم. کادر فنی در این بازی خیلی خوب بازیکنان را آماده کردند و تاکتیک‌هایی را کار کردند تا تیم در این بازی موفق باشد.

وی افزود: الوحده بازیکنان توانمندی دارد و نزد آنها احساس مسئولیت زیادی است. از عملکرد بازیکنانمان در بازی مقابل الریان علی‌رغم شکست راضی هستیم و در بازی مقابل پرسپولیس عملکرد بهتری را از آنها انتظار داریم.

رئیس باشگاه الوحده ادامه داد: تیم پرسپولیس بازیکنان خوبی را در ترکیب خود دارد و آنها به داشتن بازیکنان قدرتمند از لحاظ جسمانی متمایز هستند اما الوحده با توجه به بازیکنانش قادر به پشت سر گذاشتن این بازی مهم است.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *