جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
اتلتیکومادرید 1-2 بارسلونا

بازهم‌مسی،بازهم‌ناکامی‌ سیمئونه‌ برابر انریکه‌ درلالیگا

يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب: 505008
با غلبه بر روخی بلانکو، بارسلونا موقتا به صدر جدول لالیگا رسید.
به گزارش جهان نيوز؛
اتلتیکو مادرید 45 امتیازی (رده چهارم) و بارسلونای 51 امتیازی (رده سوم) از چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت های لالیگای اسپانیا در استادیوم ویسنته کالدرون شهر مادرید مقابل هم قرار گرفتند.
 
گزارش بازی

بازی با حملات همه جانبه اتلتیکو مادرید آغاز شد و یکی دو خطر نصفه و نیمه با ارسال های پی در پی بازیکنان این تیم روی دروازه بارسلونا و تراشتگن شکل گرفت که با کم دقتی گلی به ثمر نرسید. بارسلونا برای خروج از فشار جلو کشید و با ضد حمله و شوت مسی موقعیتی خلق کرد که توپ با اختلاف از بالای دروازه اوبلاک به بیرون رفت. بازی دوباره دست میزبان افتاد و روی شوت گابی و پس از آن گریزمان، اتلتیکو فرصت گلزنی ایجاد کرد اما سنگر بارسا فرو ریخته نشد. پس از گذشت نیم ساعت از بازی، موقعیتی فوق العاده برای بارسلونا فراهم شد که ابتدا شوت مسی را اوبلاک ناقص مهار کرد و پس از آن داور گل سوارز را به دلیل خط نپذیرفت. مجددا پس از این، تراشتگن با قطع توپ های به موقع درخشید. سوارز نیز می توانست روی حرکت زیبا و شوت محکم خود تور دروازه اتلتیکو را بلرزاند اما باز هم ناکامی نتیجه کار مهاجم اروگوئه ای بود. پیش از اتمام نیمه، اوبلاک مانع گل شدن ضربه آزاد خطرناک مسی شد تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.
با شروع 45 دقیقه دوم، سوارز این فرصت را داشت که بارسا را به گل برساند اما ضربه اش کم دقت بود و راهی اوت شد. چند دقیقه بعد هم گریزمان در موقعیتی بسیار خوب ضربه اش را زد که تراشتگن مانع گلزنی شد. در حالی که بازی متعادل شده بود، سرانجام بارسلونا موفق شد با ضربه هوشیارانه رافینیا به گل اول خود برسد. خیلی نگذشت که اتلتیکویی های توانستند با گل گودین دوباره کار را برابر کنند. بعد از این دو گل بازی آرام تر شد اما دو تیم همچنان میل به زدن گل دوم را داشتند. در حالی که بازی درگیرانه پیش می رفت، این لیونل مسی بود که توانست باز هم بارسا با گل دقایق پایانی خود نجات داده و پیروزی را به انریکه هدیه دهد. در نهایت بازی با سه امتیاز شیرین برای بارسلونا خاتمه یافت.
 
شرح گل ها

دقیقه 64، گل اول بارسلونا، رافینیا آلکانتارا؛ شوت نیمار با برخورد به مدافعین به طور اتفاقی مقابل سوارز افتاد و با اثر نصفه و نیمه او، رافینیا در موقعیتی عالی در شلوغی ایجاد شده در نزدیکی دروازه توانست با یک ضربه زمینی به گوشه دروازه نتیجه را به سود بارسا تغییر دهد.


دقیقه 70، گل اول اتلتیکو مادرید، دیگو گودین؛ خطای بوسکتس در گوشه زمین، نزدیکی های نقطه کرنر ضربه آزادی به اتلتیکو هدیه داد. ارسال کوکه را دیگو گودین با یک ضربه سر وارد دروازه بارسا کرد. 


دقیقه 86، گل دوم بارسلونا، لیونل مسی؛  پاس عرضی سوارز در نزدیکی دروازه به مسی رسید. شوت اول او را ساویچ بلاک کرد اما در مرحله بعد فوق ستاره آرژانتینی با گل خود توانست شادی را به اردوی بارسا بیاورد.

 
ترکیب دو تیم و آمار مسابقه

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *