شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

موافقت وزیر کشور با آغاز تبلیغات پدیده شاندیز

يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب: 504992
معاون اقتصادی وزارت کشور از موافقت وزیر کشور با انجام تبلیغات رسانه‌ای قانونیِ مورد نیاز شرکت پدیده شاندیز از طریق سازمان صداوسیما و دیگر رسانه‌های عمومی ملی و محلی خبر داد.
موافقت وزیر کشور با آغاز تبلیغات پدیده شاندیز
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور،‌ بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور، از موافقت عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، با انجام تبلیغات رسانه‌ای قانونیِ مورد نیاز شرکت پدیده شاندیز از طریق سازمان صداوسیما و دیگر رسانه‌های عمومی ملی و محلی خبر داد.
رئیس کارگروه ویژه پیگیری مشکلات شرکت پدیده شاندیز،با اعلام این خبر افزود، رحمانی فضلی وزیرکشور، در این مجوز، ویژگی‌ها و شرایط مهمی را برای انجام صحیح و مناسب این اقدام بسیار تاثیرگذار، در راستای جلب مشارکت‌های مردمی برشمرده‌اند و مورد تاکید قرار داده‌اند.
معاون اقتصادی وزیر کشور در خاتمه اظهار داشت: مراتب، عصر امروز به استاندار خراسان رضوی و رئیس ستاد تدبیر و ساماندهی شرکت‌های سرمایه‌گذاری و موسسات مالی و اعتباری استان ابلاغ گردید تا در راستای اجرای دقیق این امرمهم تمهیدات و تدارکات لازم را معمول دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *