شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

کاپیتان اول هم چنان دعوت نمی‌شود

يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب: 504905
امیر حسین پیروانی نام 27 بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی جوانان اعلام کرد. اردویی که از 20 اسفند در تهران آغاز می شود و بعد از آن ملی پوشان 26 اسفند برای برپایی اردوی تدارکاتی عازم آلمان می شوند.
کاپیتان اول هم چنان دعوت نمی‌شود
به گزارش جهان نيوز؛
با اینکه رضا شکاری به این اردو دعوت نشده ذوب آهن با 4 بازیکن بیشترین سهمیه را در تیم ملی جوانان دارد و بعد از ذوب آهن سایپا با 3 بازیکن در رتبه دوم قرار دارد. 
علاوه بر رضا شکاری چند بازیکن شاخص دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نشده اند. رضا شکاری در کش و قوس پیوستن به تیم روستوف روسیه است و البته با باشگاه ذوب آهن هم درگیری هایی برای جدایی دارد. شاید دعوت از این بازیکن در این برهه از زمان که از نظر روحی و روانی متمرکز نیست به سود او و تیم ملی جوانان نباشد و امیر حسین پیروانی که مربی اخلاق گرایی است ترجیح می دهد ابتدا رضا شکاری تکلیف خود را مشخص کند و بعد بی دغدغه در اردوی تیم ملی جوانان حاضر شود. 
اما اردوی پیش رو مهمترین اردوی تیم ملی جوانان پیش از حضور در جام جهانی خواهد بود. عدم دعوت از رضا کرملاچعب کاپیتان اول تیم ملی نشان می دهد او به دلیل نیمکت نشینی های پی در پی در پرسپولیس شانس حضور در اردوی تیم ملی جوانان را از دست داده. در حالی که امید نورافکن کاپیتان دوم تیم ملی جوانان در ترکیب استقلال جا افتاده و حتی برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به میدان آمده رضا کرملاچعب فرصت حضور در میدان را پیدا نکرده و به نظر می رسد با ادامه این روند شانس کمی برای بازی در جام جهانی زیر 20 سال در کره جنوبی خواهد داشت. 
عدم دعوت از امید نورافکن به این اردو این شائبه را پیش آورده که شاید وی یکی از دعوت شده ها به اردوی تیم ملی بزرگسالان برای بازی با قطر و چین باشد. دو سه روز قبل از اعزام تیم ملی جوانان به آلمان اردوی تیم کی روش برای بازی با قطر و چین در تهران آغاز می شود و امیر حسین پیروانی که رابطه خوبی با کی روش دارد شاید به این بهانه امید را دعوت نکرده که این بازیکن در اردوی تیم کی روش حاضر شود. 
جام جهانی زیر 20 سال خرداد ماه آینده با حضور 24 تیم در کره جنوبی برگزار می شود که تا اکنون حضور 18 تیم در این بازی ها مسجل شده که یکی از آنها ایران است. اما اسامی 27 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی به تفکیک باشگاه ها از این قرار است:  
*علی طاهران، مهدی محمدیان (تراکتورسازی)
*نیما مختاری (گسترش فولاد)
*محمد مهدی مهدیخانی(نیروی زمینی)
*رضا جعفری، علی شجاعی، محمد سلطانی مهر (سایپ)
*امیر روستایی (پیکان)
*سینا خادم پور، شهاب عادلی (نفت)
*علی شهسواری (گل گهر سیرجان)
*نیما میرزا زاد (ملوان بندر انزلی)
*نیما طاهری، علی خدادادی، حسین سنگر گیر، مهران درخشانی مهر (ذوب آهن)
*محمدرضا رستمی( گیتی پسند)
*عارف غلامی (سپاهان)
*سید ابوالفضل رزاق پور (نساجی)
*محمد آقاجانپور (آلومینیوم اراک)
*رضا جبیره ، حسین ساکی (صنعت نفت آبادان)
*حسن پور حمیدی (استقلال خوزستان)
*شاهین عباسیان (فولاد خوزستان)
*محمد حسین دهقان (فولاد یزد)
*مهدی قایدی (ایرانجوان بوشهر)
*محمد مهدی زینلی (برق جدید شیراز)
منبع:ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *