جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

خداحافظی با پنالتی‎های بحث برانگیز

يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 504902
هفته گذشته با پنالتی که صالحی – داور بازی سپیدرود، استقلال اهواز برای تیم میزبان گرفت هجمه هایی را علیه کمیته داوران به راه انداخت که چرا برای بازی تیم های مدعی از داوران خوب استفاده نمی کند.
خداحافظی با پنالتی‎های بحث برانگیز
به گزارش جهان نيوز؛
البته بحث فقط همین پنالتی نبود. در موقعیتی دیگر و در حالی که بازیکن استقلال اهواز شانس گلزنی داشت کمک داور آفساید اعلام کرد تا تیم میهمان به راحتی و با یک اشتباه شانس گلزنی را از دست دهد!
این اشتباهات حتی این شائبه را برای برخی از تیم  های مدعی به وجود آورد که فدراسیون فوتبال علاقمند است سپیدرود را به لیگ برتر رهنمون کند!
با اتفاقات رخ داده در بازی مورد اشاره کمیته داوران در هفته پیش رو و برای پنج بازی حساس از داوران لیگ برتری استفاده خواهد کرد تا به نوعی با پنالتی های بحث برانگیز خداحافظی کنیم. 
بازی حساس پارس جنوبی جم – مس کرمان را بیژن حیدری سوت خواهد زد. داوری که پیش تر او را در بازی های بزرگ لیگ برتر با قضاوت های خوب دیده بودیم. 
موعود بنیادی فر بازی بادران – گل گهر را سوت خواهد زد. حساسیت این بازی کمتر از حساسیت بازی پارس جنوبی – مس کرمان نیست و به نوعی می شود از این بازی هم به عنوان بازی شش امتیازی یاد کرد. هر چهار تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند. 
قضاوت بازی مس رفسنجان – سپیدرود رشت به احمد صالحی محول شده. سه امتیاز این بازی برای سپیدرود به مراتب حساس تر است به این خاطر که در صدر جدول قرار دارد و بخت اول قهرمانی است اما شانس های مس برای صعود اندک است. اما مس رفسنجان می تواند در این بازی برای مس کرمان هم خانواده خود که در مسیر صعود به لیگ برتر قرار دارد، بازی کند. 
دیدار ملوان – فجر سپاسی هم با سوت تورج حق وردی آغاز می شود. مسابقه ای که در آن ملوان برای صعود خواهد جنگید و فجر سپاسی برای بقاء در جدول بازی ها. کمیته داوران برای دلجویی از استقلال اهواز قضاوت بازی این تیم با نساجی مازندران را به محمد رضا فغانی واگذار کرده است. سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم حائز اهمیت است. چرا که استقلال اهواز برای بقاء باید سه امتیاز این بازی را از آن خود کند و از سویی نساجی اگر خواهان صعود است چاره ای ندارد جزء اینکه برنده از میدان خارج شود.
منبع:ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *