جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آمار عجیب از حریف آسیایی پرسپولیسس

شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب: 504748
الوحده امارات، سه‌شنبه این هفته در حالی میزبان تیم فوتبال پرسپولیس است که در پنج بازی آخر خود متحمل سه شکست شده است.
به گزارش جهان نيوز به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، الوحده امارات که در حال حاضر با ۲۸ امتیاز از ۱۹ مسابقه با اختلاف ۱۲ امتیاز نسبت به تیم چهارم جدول یعنی الوصل در مکان پنجم لیگ امارات قرار دارد، در پنج بازی آخر خود در این رقابت‌ها متحمل سه شکست، یک پیروزی و یک تساوی شده است.
 الوحده با احتساب دو بازی خود در پلی‌آف و مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم سه شکست، یک برد و یک تساوی در مجموع ۵ بازی آخر خود دارد. الوحده هر سه شکست خود را هم خارج از خانه متحمل شده است.
 در بررسی پنج بازی آخر این تیم، اولین مصاف به بازی خانگی برابر الظفره تیم هفتم جدول لیگ امارات اختصاص دارد که با تساوی بدون گل پایان یافت. الوحده سپس در خانه الوصل متحمل شکست دو بر یک شد. تک گل الوحده در این بازی توسط اسماعیل مطر به ثمر رسید.
 شاگردان آگوئره پس از این بازی در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان برابر الوحدات اردن قرار  گرفتند و در خانه به پیروزی سه بر صفر در این بازی رسید. در این دیدار احمد رشید و سباستین تاگلیابوئه (دو گل) گلزنی کردند.
 الوحده پس از این دیدار در یک بازی خارج از خانه برابر تیم ششم جدولی النصر متحمل شکست سه بر صفر شد. و اما آخرین بازی این تیم در دوحه برابر الریان قطر با شکست دو بر یک همراه شد. تک گل الوحده را چانگ وو ریم کره‌ای روی پاس اسماعیل مطر به ثمر رساند.
 باشگاه الوحده در سال ۱۹۷۴ بنا نهاده شد و پیراهن اول این تیم سرخ رنگ است. این تیم بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه آل نهیان انجام می‌دهد که نزدیک به ۱۲ هزار نفر ظرفیت دارد.
 بهترین گلزن این تیم در لیگ امارات مهاجم آرژانتینی این تیم است که در روز بازی با الریان ۳۲ ساله شد. این بازیکن راست پا، سباستین لوکاس تاگلیابوئه نام  و با ۱۸۱ سانتی متر، قد و قامت خوبی دارد. او ۱۵ گل از ۳۶ گل این فصل الوحده در لیگ امارات را به ثمر رسانده است و زهردارترین بازیکن این تیم به حساب می‌آید.
 تاگلیابوئه از فصل ۲۰۱۵ – ۲۰۱۴ به الوحده ملحق شد و در ۱۷ بازی از ۲۱ بازی این فصل الوحده در لیگ امارات و لیگ قهرمانان به میدان رفته است.
 و اما بهترین پاسور این تیم هم هافبک ۳۱ ساله و مجارستانی به نام بالازس سودزاک است. او ۱۷۹ سانتی متر قد دارد. این بازیکن چپ پا در بازی برابر الریان بیشتر در گوش راست بازی کرد ولی در هر سه پست پشت مهاجم نوک بازی می‌کند. او در لیگ امارات در این فصل هفت پاس گل داده و پنج گل به ثمر رسانده است.
 گفتنی است؛ اسماعیل مطر ۳۴ ساله که مهاجم سرشناس فوتبال امارات است با وجود ۷۰۰ دقیقه بازی در این فصل لیگ برتر در دیدارهای آسیایی این تیم جزو بازیکنان اصلی بود. او با یک گل و دو پاس گل عملکرد خیلی خوبی در این فصل نداشته است اما در کنار بالا بردن میانگین سنی بخش تهاجمی الوحده، بازیکن با تجربه و میدان دیده‌ای است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *