کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

" کودک شو" برنامه‌ای برای استحکام خانواده

7 اسفند 1395 ساعت 21:11

پژمان بازغی دلیل حضورش را برای اجرای برنامه ی تلویزیونی، علاقه اش به موضوع و محوریت این برنامه اعلام کرد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از سینما، بازار حضور چهره های سینما و تلویزیون در اجرای برنامه های مسابقه ای و گفت و گو محور این روز ها گرم شده است و این بار پژمان بازغی در این عرصه پا گذاشته است.

طبق تصمیمات اتخاذ شده و در راستای فضا و محورهای برنامه، پژمان بازغی، از این پس به عنوان مجری اصلی برنامه «کودک شو»، از ابتدا تا انتها، روند بخش های برنامه، مثل گفت و گوها، پرسش و پاسخ فضای رقابتی و بازی را هدایت می کند.

پژمان بازغی درباره ی حضور در این برنامه گفت: این برنامه با هدف ایجاد و  استحام خانواده است و من به دلیل علاقه ای که به این بحث دارم و برایم مهم است، اجرا در این برنامه را پذیرفتم.

این بازیگر با تاکید بر اهمیت استحکام خانواده در جامعه گفت: حضور هنرمندان سینما و تلوزیون به عنوان مجری در چنین برنامه‌هایی باعث جذب مخاطب می‌شود و این دلیل دیگری بود که بخواهم اجرای «کودک شو» را بر عهده بگیرم.

«کودک شو» رقابتی را بین کودکان سه تا پنج سال و والدینشان برگزار می‌کند. در این برنامه علاوه بر بخش رقابتی، چهره هایی از بخش های گوناگونی چون  بازیگران سینما، تلویزیون، خوانندگان،   ورزشکاران، فعالان حوزه موسیقی و … نیز به همراه فرزندانشان حاضر می شوند و در این قسمت هم برنامه هایی برای مهمان ویژه در نظر گرفته شده است.

این برنامه پروژه ای است که‌ در قالب یک رقابت، به تعامل بین خانواده ها و فرزندانشان می پردازد. «کودک شو» که قرار است در 90 قسمت روی آنتن شبکه نسیم برود، به زودی وارد فاز تولید می شود.


کد مطلب: 504724

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/504724/کودک-شو-برنامه-ای-استحکام-خانواده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com