جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
برترین بازیکنان هفته اول لیگ قهرمانان

قاتل استقلال در رده دوم بهترین بازیکنان آسیا

شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 504696
در آستانه هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان کنفدراسیون فوتبال آسیا ارزشمندترین بازیکنان هفته اول را معرفی کرد که قاتل استقلال در رده دوم این جدول قرار گرفت.
به گزارش جهان نيوز؛
کمیته ارزشیابی بازیکنان حاضر در کنفدراسیون فوتبال آسیا جدول ارزشمندترین بازیکنان هفته اول را منتشر کرد که در این جدول 8 نفره که میانگین نمرات بالای 9 دریافت کرده بودند ماخیته دیوپ مهاجم سنگالی الاهلی با به ثمررساندن هر دو گل تیمش برابر استقلال با نمره 9.7 در رده دوم ایستاد.
در صدر جدول منتشر شده از سوی afc یوسف العربی مهاجم لخویا قطر قرار گرفته که با 9.8 امتیاز بیشترین نمره را از کارشناسان دریافت کرد. مهاجم لخویا که در هفته سوم باید مقابل قهرمان ایران قرار بگیرد با به ثمررساندن دو گل برابر الجزیره توانست در صدر ارزشمندترین بازیکنان قرار بگیرد.
نکته تاسف بار در این جدول غیبت بازیکنان ایرانی از چهار نماینده کشورمان است چون هیچ کدام از آنها نتوانستند میانگین امتیازی بالای 9 از کارشناسان دریافت کنند در حالی که ستاره های سرشناسی از غرب و شرق آسیا به خصوص باشگاه های چینی توانستند با عملکرد خوب  ارزش های خود را نمایان کنند.


منبع:ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *