جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
"شربتی در این وادی‌ها نیست"

استعلام‌کمیته‌اخلاق درباره‌گل‌دوم تراکتورسازی

شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 504687
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص اتفاقی که روی گل دوم تراکتورسازی در محوطه جریمه سیاه‌جامگان رخ داد، استعلام گرفت.
استعلام‌کمیته‌اخلاق درباره‌گل‌دوم تراکتورسازی
به گزارش جهان نيوز؛
گل دوم تراکتورسازی از روی نقطه کرنر به سیاه‌جامگان که منجر به پیروزی این تیم تبریزی شد، در شرایطی رقم خورد که رضا شربتی مأمور مهار تیر اول دروازه بود. مدافع سیاه‌جامگان پس از ضربه سر حاتمی که به‌سمت او رفت حرکتی انجام نداد تا توپ بدون مانع وارد دروازه شود و همین مسئله شایعات زیادی ایجاد کرد که در این بین بزرگ‌ترین تهمت، تبانی این بازیکن با تراکتورسازی بود.
باتوجه به اتفاقات این بازی یکی از اعضای کمیته اخلاق در تماسی که با یکی از اعضای کادر فنی سیاه‌جامگان داشته اتفاقات رخ‌داده در این صحنه را استعلام کرده تا اگر حرکت شربتی شک و شبهه‌ای دارد، در کمیته اخلاق به آن رسیدگی شود. این عضو کادر فنی سیاه‌جامگان هم در پاسخ استعلام عضو کمیته اخلاق اعلام کرده است: «شربتی اصلاً در این وادی‌ها نیست، یک درصد به او شک نداریم و اگر شک داشتیم خودمان با این بازیکن برخورد می‌کردیم. او روی کم‌تجربگی بدون حرکت ماند و به  نوعی توپ را رها کرد تا دروازه‌بان بگیرد».
با این حال به نظر نمی‌رسد که ماجرای این گل به کمیته اخلاق کشیده شود، اما مسئولان کمیته اخلاق پس از بررسی نهایی موضوع به این نتیجه خواهند رسید که این ماجرا را مورد بررسی قرار بدهند یا نه.
منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *