شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

اخراج رانیری‌مثل‌بریکزیت‌و ریاست‌جمهوری‌ترامپ‌بود

شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 504585
سرمربی لیورپول تصمیم باشگاه لسترسیتی برای اخراج سرمربی‌اش را زیر سؤال برد و این اتفاق را هم رده اتفاقات بزرگی دانست که در یکی دو سال اخیر رخ داده است.
اخراج رانیری‌مثل‌بریکزیت‌و ریاست‌جمهوری‌ترامپ‌بود
به گزارش جهان نيوز؛
یورگن کلوپ می‌گوید نمی‌تواند دلیل اخراج شدن کلودیو رانیری را از لسترسیتی درک کند و این اتفاق را با دیگر اتفاقات مهم دنیا در ماه‌های اخیر مقایسه کرد.
کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر روباه‌ها در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، گفت: من پنجشنبه شب از این اتفاق مطلع شدم. می‌خواهید بدانید که آیا من از رخ دادن چنین اتفاقاتی متعجب می‌شوم؟ خیر. این اتفاقات فقط در فوتبال رخ نمی‌دهد، می‌دهد؟ به نظر من در سال‌های 2016 و 2017 چند تصمیم عجیب گرفته شد: خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا (بریکزیت)، رئیس جمهور شدن دونالد ترامپ و بعد هم رانیری.... آیا همیشه چنین تصمیماتی را درک می‌کنم؟ باز هم نه. درک نمی‌کنم که چرا هنوز چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد.
سرمربی پیشین بورسیا دورتموند، افزود: نمی‌دانم چرا لسترسیتی چنین تصمیمی گرفت. همه می‌توانند شرایط لستر را در لیگ ببینند. همه می‌توانند شرایط آن را در لیگ قهرمانان ببینند اما آنها انگار به این موضوع توجه ندارند. رانیری واقعاً در این حرفه‌ آدمی خاص و دوست داشتنی است. من او را زمانی که در بورسیا دورتموند بودم ملاقات کردم و آنجا یک گپ دوستانه داشتیم. او فوق‌العاده است. من واقعاً نمی‌دانم چرا او را اخراج کرده‌اند. شاید بهتر باشد که به کنفرانس خبری لستر بروید و از آنها بپرسید که چرا چنین کاری انجام داده‌اند.
کلوپ درباره شرایط لسترسیتی بدون رانیری برای رویارویی با شاگردان او هم تأکید کرد: این اولین بازی لستر بدون رانیری است. من فکر می‌کنم اوضاع این تیم تغییر کند، مطمئن نیستم. شاید دو دستیار هدایت تیم را برعهده بگیرند پس این یک تغییر محسوب نمی‌شود، بلکه تنها شرایط را کمی تغییر می‌دهد، البته احتمالا بازیکنان باید برخی چیزها را نشان دهند و می‌خواهند که این کار را انجام دهند. بنابراین مسئولیت ما هم این است که به آنها اجازه ندهیم به هدف‌شان برسند اما این کار سخت است. برخی چیزها هست که من نمی‌توانم روی آنها تأثیر بگذارم پس به آنها فکر نمی‌کنم. اگر ما بهترین بازی‌مان را انجام دهیم، کار هر تیمی که بخواهد روبه‌روی‌مان بازی کند سخت خواهد بود.
منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *