جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۰

عکس/ «علی دایی» بدون‌تشریفات‌در کنکور دکتری

جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب: 504497
سازمان سنجش در اطلاعیه ای اعلام کرد: «با توجه به انتشار عکس غیر واقعی در فضای مجازی و بعضی از خبرگزاری ها از «علی دایی» داوطلب آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۶ که شائبه استفاده از محیط اختصاصی و پذیرایی ویژه است به اطلاع می رساند «علی دایی» مشابه سایر داوطلبان آزمون از محیط عمومی و پذیرایی مشابه سایر داوطلبان استفاده کرده است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
طبق دفترچه منتشر شده در سایت سازمان سنجش فقط رشته های زیر می توانند در رشته علوم اجتماعی ثبت نام نمایند:

مجموعه علوم اجتماعي (تمامي گرايشها)، تبليغ و ارتباطات اجتماعي، فلسفه علوم اجتماعي، مطالعات زنان، مطالعات
فرهنگي و رسانه، پژوهش علوم اجتماعي، برنامهريزي و سياستگذاري منطقهاي، مديريت خدمات اجتماعي،
برنامهريزي شهري، حقوق ارتباطات، علوم ارتباطات اجتماعي، مددكاري اجتماعي، ايرانشناسي، شيعه شناسي (تمامي
گرايشها)، جامعهشناسي، امور فرهنگي (مديريت و برنامهريزي فرهنكي)، دانش اجتماعي مسلمين، علوم سياسي و
روابط بينالملل(تمامي گرايشها) و جامعه شناسي ورزشي

سئوال اینجاست رشته فوق لیسانس علی دایی ظاهرا تربیت بدنی است و قائدتا نباید بتواند در رشته علوم اجتماعی ثبت نام کند

مورد دیگر تبعیض بین داوطلبان است، سایرین مجبورند روی صندلی چوبی و فلزی دسته دار بشینند و جناب دایی روی صندلی راحت به همراه میز و دستمال کاغذی و بطری آب و نوشیدنی و شیرینی و جالباسی و ....
سرور
Iran, Islamic Republic of
برادر یا خواهر گرامی این عکس اصلا شبیه جلسه کنکور دکترا نیست.علی دایی هم مثل ما است اما خیلی خوبی ها را دارد که من یکی ندارم.
ریزبین
Germany
عزیزبرادرسلام . اولا از نظرشما واینکه نظرتان را دادید ودارید من بسهم خودم ویک عضو وکاربراین سایت و مجموعه تشکرمیکنم و برایتان سلامتی و موافقیت ارزودارم ولی عزیزبرادر شمارا بخدا کمی هم دقت کنید و مواظب باشید که خدای ناکرده به معصیت و گناه الوده نشوید و نشویم .اخه عزیزدلم چرا درست دقت نمکنید و به صندلی و رنگو قسمت تخته و یا هراسمی که میگذارید نگاه نمیکنید و به یکردیف قبل از علی اقا سمت چپشان که دانشجوئی با پیراهن تیره رنگ نشسته اند و زیرصندلی این برادرعزیز هم بطری اب هست وهم فکر کنم دوعدد کاغذ نارنجی رنگ که میتواند بسته ی بیسکویت و یا چیزی که بتواند کمی تحدید نیروی معده را فراهم کند وجود دارد و شما علی دائی را با این قسمت از نظرتان کردید تافته ی جدا بافته و درواقع هم تهمت محسوب میشود و هم نوعی تبلیغ درخلاف جهت هم سایت و هم مجموعه ی دست اندرکارونیروهائی که مسئول و بنوعی درگرفتن ازمون دخیل هستند , ایا اینطور نگرش و اینچنین رای دادن بنظرتان صحیح و مورد رضای خدا هست ؟؟؟ خداوند یارتان باشد عزیزبرادر .
عباس
Iran, Islamic Republic of
علوم اجتماعی چه ربطی به تربیت بدنی داره؟
دکترا حتماً باید مدرک ارشد با رشته آزمون همخوان باشه.
حتی اگر فرض محال همچین کاری هم بکنه در مصاحبه هیچی نداره و عملاً رده مگر با رابطه و حق خوری و فریدون بازی.
Iran, Islamic Republic of
خب كه چي؟
Iran, Islamic Republic of
با اینکه دوستش دارم ولی تفاوت این اقا با بقیه چیه که ایشون میتونه در یک مکان اختصاصی امتحان بده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ITMan
Iran, Islamic Republic of
ازهمه اينجور آزمون ميگيرن؟
صندلي و ميز غير داشنجويي، شيريني با جعبه...
اصلا نكنه آزمون اختصاصي از ايشونه؟؟
سام
Iran, Islamic Republic of
آقا این عکس الکیه من دیروز سر جلسه باهاش بودم اصلا پیرهنش این شکلی نبود و خیلی راحت با بقیه رو یه صندلی نشت اخرشم اومد یه چند تا عکس با بچه ها گرفت و رفت خیلی هم مردمی بود.جهان نیوز چاپ کن
Iran, Islamic Republic of
عجب حوصله ای داری. حالا مثلآ که چی بشه. اینهمه دکترا گرفتن چی شد؟
برو یه تعاونی تولیدی-خدماتی-پژوهشی چیزی بزن یه خیری برسون -
ریزبین
Germany
سلام به جهان نیوزخودم . عزیزدلِ برادر ازشما توقع نبود که تیترهائی بزنید که نه درخور ونه زیبنده ی راه و خط شماوما است البته من بالاشخصه ایشان را بعنوان یک فردی که زحمت برای ورزش فوتبال ایران کشیده را تقدیرمیکنم و ممنونم ولی اینکه شما برادران گرانقدرو عزیزم بنویسید علی دائی بدون تشریفات درکنکوردکتری این کلمه ی بدون تشریفات ایا برازنده ی این تیترو این مسئله ی کاملا معمولی و پیش پا افتاده وهمچنین درمورد فردی عادی که امثال ایشان هستند خیلی زیادترو بمراتب دررشته های خیلی حساستر و سخترو قابل بحث تر ؟؟ درثانی فکراینکه با اینطریق تیترزدن مثلا خواسته باشید و باشیم که ساده گی و مردمی بودن ایشان را برسانیم درجهتی قابل قبول و خوب است ولی ازخیلی ازجهات کاملا ناپسند و برای کاربروخواننده ی مطلب سوء برداشتها و هستند ابن الوقتهائی و منعدینی که ازهمین کلمه مترسد هستند که یک کوهی از افتراها و شانتاژ های سیاسی و کوبیدن ما وشما استفاده وبهره برداری کنند . عرضم تمام و ازحضورو ساحت گرانبهایتان هم عذرخواهی میکنم و امید بخشش را دارم بخاطر عرضه کردن نظرحقیرم . والاسلام و خدای منان محاقظتان باشد درهمه ی حال و شرائط .