جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

عربستان: حج آتی با حضور حجاج ایران برگزار شود

پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۲
کد مطلب: 504466
نخستین جلسه مذاکرات هیئت حج جمهوری اسلامی ایران با طرف سعودی بدون مشخص شدن نتیجه قطعی و رسمی برگزار شد.
عربستان: حج آتی با حضور حجاج ایران برگزار شود
به گزارش جهان نيوز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حج و زیارت، نخستین جلسه مذاکرات بین هیئت جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی حمید محمدی و هیئت وزارت حج و عمره عربستان به سرپرستی محمد صالح بنتن وزیر حج و عمره عربستان بعد از ظهر امروز -پنجشنبه پنجم اسفندماه - برگزار شد.  

در این نشست دو ساعته که در محل وزارت حج عربستان و با استقبال رسمی وزیر حج عربستان از سرپرست سازمان حج و زیارت و هیئت همراه در جده برگزار شد، طرفین به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

در این دیدار محمدی، سرپرست هیئت ایرانی، ضمن تبیین مواضع و انتظارات جمهوری اسلامی ایران و تاکید بر حقوق حجاج ایرانی که پیش‌تر رئوس آن به وزارت حج عربستان اعلام شده بود، به تشریح نقطه نظرات جمهوری اسلامی ایران در این ارتباط پرداخت.

 از سوی دیگر، وزیر حج و عمره عربستان، برنامه‌های وزارت متبوعش برای حج آتی را تشریح و اظهار امیدواری کرد که حج آتی با حضور حجاج ایران برگزار شود. 

مقرر شد ابعاد مختلف موضوع در نشست‌های آینده مورد بررسی قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم 2 تا مورد لحاظ شود:
1- ممنوعیت تبلیغات وهابیت بین حجاج ایرانی
2- ممنوعیت ورود کالا از حج
سید
Iran, Islamic Republic of
بهتر یکی دو سال نرویم تا عربستان بی آبروی کامل شود و دیگر اینکه کم کسی جرات میکند که با این وحشیگری ها عربستان به حج برود و داوطلب صدر صد کم خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
پول حج رو به مردم یمن و سوریه کمک کنیم ثواب بیشتری دارد.